Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:33:12 GMT

کشف نزدیک به ۱۰ کیلوگرم تریاک در میانه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۶۰۱۱

کشف نزدیک به ۱۰ کیلوگرم تریاک در میانه

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف نزدیک به ۱۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در این خصوص اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تلاش سوداگران مرگ جهت انتقال مقادیری ماده مخدر از راه‌های مواصلاتی شهرستان، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی و ضمن کنترل جاده‌های مواصلاتی، به یک خودروی پراید مشکوک شده و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور، ۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ فارسی گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و سه متهم که در پوشش خانواده فعالیت می‌کردند دستگیر و به همراه پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان، وی، از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعات درخصوص جرایم به‌ ویژه توزیع مواد مخدر، موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشف مواد مخدر آذربايجان شرقي کشفیات مواد مخدر کشف تریاک میانه پليس آگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا منجر شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه‌ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه