Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد محمود یاوری صبح امروز در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد محمود یاوری صبح امروز با حضور مسئولان ورزش استان و باشگاه‌های فوتبال اصفهان، پیشکسوتان فوتبال اصفهان، جمعی از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران اصفهانی، داوران، هواداران سپاهان و ذوب‌آهن و اهالی فوتبال در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع دیگری از اهالی ورزش و فوتبال اصفهان نیز با ارسال پیام‌های تسلیت یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند.

قرار است پیکر مرحوم یاوری در قطعه نام‌آوران باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شود.

اصفهان| نظم و انضباط مهم‌ترین ویژگی اخلاقی محمود یاوری بود/ ورزش ایران یاوری را نشناخته بودمحمود یاوری مربی کهنه‌کار اصفهانی دار فانی را وداع گفتپیام تسلیت اسکوچیچ و هاشمیان در پی درگذشت یاوری

با اعلام خانواده زنده‌یاد یاوری، مراسم سوم و هفتم آن مرحوم همزمان و از ساعت 10 تا 12 روز جمعه 23 آبان ماه به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطعه نام‌آوران باغ رضوان اصفهان برگزار می‌شود.

محمود یاوری در سال 1318 در اصفهان دیده به جهان گشود. وی در قامت فوتبالیست در تیم‌های شاهین اصفهان و پاس تهران به میدان رفت و پس از خداحافظی از فوتبال، در تیم‌های باشگاهی زیادی از جمله سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، برق و فجر شیراز، ابومسلم، راه‌آهن، شاهین، صبا، استیل‌آذین و مس کرمان و همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان سرمربی فعالیت کرد.

وی سرانجام صبح روز سه‌شنبه 20 آبان ماه 1399 و در سن 81 سالگی به دلیل عوارض ناشی از بیماری کرونا در یکی از بیمارستان‌های اصفهان درگذشت.

انتهای پیام/165/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اصفهان محمود یاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • مسعود اسکویی که بود؟/رفت،صدایش ماندگار شد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست