Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر عباس زاده در جلسه ویدئوکنفرانسی هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در اردبیل با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در طول این هفته ۳۰۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور بسیج در صحنه‌های خدمت رسانی را بی منت عنوان کرد و افزود: شجره طیبه بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهاد در بین مردم ایجاد شده است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به شیوع ویروس کرونا در کشور همزمان با سراسر جهان و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم اشاره کرد و گفت: بسیج در خدمت رسانی به مردم در زمان‌های مختلف آمادگی کامل داشته و از اولین روزهای شیوع کرونا در صف مقدم مقابله با این ویروس قرار داشت.

عباس زاده از برگزاری مجازی و غیر حضوری مراسم هفته بسیج امسال به خاطر شیوع کرونا خبر داد و گفت: اعزام اکیپ‌های ویزیت رایگان به مناطق نیازمند و نیز توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی ایجاد امید در بین مردم را از اهداف برنامه‌های بسیج عنوان کرد و افزود: در شرایط سخت اقتصادی و نیز تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردم نیازمند به حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی هستند که بسیج نیز در کنار این دستگاه‌ها در خط مقدم دستگیری از مردم قرار دارد.

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در قالب طرح آبروی محله و افتخار کوچه‌ها به عنوان عمده برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری عنوان کرد.

عباس زاده از برگزاری الکترونیکی «جشنواره جهادگران علم و فناوری» برای معرفی و تجلیل از منتخبین این حوزه خبر داد و گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی بسیجیان استان اردبیل هم زمان با سراسر کشور به صورت مجازی و با شعار «بسیج در تداوم انقلاب و هم‌راستا با نهضت عاشورا» برگزار می‌شود.

کد خبر 5068866

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل هفته بسیج ویروس کرونا همایش بسیجیان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا بارش باران محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه قزوین احتکار شهرستان کرج استانداری سمنان استان اردبیل هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود