Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به بستری ۵۰۰ - ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سپاه، گفت: مشکلی برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه در کشور نداریم و با آغوش باز در خدمت مردم فهیم و عزیز کشورمان بوده و هستیم. سردار احمد عبدالهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خدمات سپاه به بیماران کرونایی در سطح کشور، گفت: بیمارستان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته در خدمت بیماران کرونایی قرار دارد و ۵۰۰ - ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سپاه در کشور بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیةالله تهران بستری هستند و سایر بیمارستانه‌های ما هم به همین شکل خدمات رسانی به بیماران را انجام می‌دهند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه تأکید کرد: مشکلی برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور نداریم و با آغوش باز در خدمت مردم فهیم و عزیز کشورمان بوده و هستیم.

عبدالهی تأکید کرد: طبق دستور فرمانده معظم کل قوا همه امکانات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان را در اختیار بیماران کرونایی قرار دادیم، این اقدامات توسط سپاه در حال انجام است.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه اظهار داشت: بعضی از بیمارستان‌های ما مأموریتی هستند، بخشی را به اجرای مأموریت‌ها در مناطق عملیاتی قرارداده ایم، کمبود‌های موجود را هم بلافاصله جایگزین کردیم. بیشتربخوانید: ستری ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های نیروی دریایی در تهران، رشت و بندرعباس

انتهای پیام/

برچسب ها: احمد عبدالهی احمد عبدالهی کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونایی در بیمارستان های سپاه بیمار کرونایی در بیمارستان بیماران کرونایی معاون سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد