Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل تخصیص آب به باغات اراضی شیبدار طارم خبر داد گفت: این مشکل از جمله مواردی بود که به جد پیگیری می‌کردیم که این پیگیری‌ها بالاخره بعد از مدت‌ها تلاش نتیجه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پیگیری موضوع مشکل تخصیص آب طرح باغات زیتون اراضی شیبدار طارم اظهار کرد: این موضوع را به جد پیگیری کرده و در جلسه‌ای که با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر نیرو داشتیم نیز مطرح و به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: عدم تخصیص آب باعث شده پروژه‌های طرح توسعه باغات زیتون طارم سالها بلاتکلیف بماند و امیدواریم تا پایان سال مراحل اداری انجام شده و تخصیص آب این پروژه عملیاتی شود.

وی با تاکید براینکه در این جلسه نیز معاون وزیر نیرو حضور داشت و موضوع به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به تخصیص آب طرح توسعه باغات زیتون طارم موافقت شد ابراز کرد: در حال حاضر بعد از طی مراحل اداری تخصیص آب پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این جلسه با حضور معاونین وزیر کشور، معاون وزیر نیرو، معاون بنیاد مستضعفان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه سایر مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به حل برخی از آنها نیز تصمیم‌گیری‌ شد.

طاهری با تاکید براینکه در این جلسه همچنین بازسازی و اضافه کردن ناوگان اتوبوس و میدل باس شهرداری زنجان مطرح شد ابراز کرد: ایجاد پارک ۷ هکتاری در زمین‌های هاشمی نژاد منطقه بیسیم زنجان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی ابراز کرد: تدوین و تکمیل چارت اداری شهرداری زنجان و حل مشکل تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری زنجان از جمله مواردی است که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تخصیص آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح