Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@17:44:24 GMT

حمایت جمعی از وکلا از دیپلمات بازداشت شده ایرانی 

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۶۵۳۹

حمایت جمعی از وکلا از دیپلمات بازداشت شده ایرانی 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، جمعی از حقوقدانان و وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه صبح چهارشنبه با حضور در مقابل نمایندگی سازمان ملل متحد در ایران بیانیه حمایت از اسدالله اسدی دیپلمات بازداشت شده را تحویل این دفتر دادند.   

تاکنون یک هزار و 842 نفر از حقوقدانان و وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه این بیانیه را امضا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امروز هم بیانیه توسط تعدادی از وکلا و حقوقدانان به صورت نمادین امضا شد.  

در این بیانیه، از اقدام خلاف عرف دیپلماتیک آلمان و اتریش شدیداً انتقاد شده و از سازمان ملل متحد خواستار پاسخگو کردن اتریش و آلمان نسبت به این اقدام شده است.  

اسدالله اسدی، رایزن سوم سفارت ایران در اتریش در تاریخ ١٠ تیر ١٣٩٧ (برابر با اول جولای ۲۰۱۸) در هنگام عبور از کشور آلمان دستگیر شد.  

این اقدام به دلیل قرار جلب اروپایی صادره از سوی دادگاهی در بلژیک و با اتهامی واهی بود. به دنبال آن مصونیت دیپلماتیک اسدی از سوی دولت اتریش لغو و ایشان به کشور بلژیک مسترد گردید. بعد از گذشت دو سال، پرونده این دیپلمات کشورمان در تیرماه ١٣٩٩ به دادگاه ارسال شد.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد بلژیک آلمان اتریش قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد بلژیک آلمان اتریش قوه قضاییه سازمان ملل متحد بلژیک آلمان اتریش قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: هنرمندانی که آثاری این گونه در وصف جوانی جمعیت و خانواده ارائه می‌دهند به دور از شعار زدگی و خیلی ملموس زندگی مردم را نشان می‌دهد که خانواده ایرانی شیرین‌ترین لحظات عمر خود را در کنار خانواده و عزیزان به سر می‌برد، حمایت می‌شود.

محبی تبار افزود: سرمایه بزرگ هر خانواده ایرانی، وجود فرزندان و بنیان خانواده است، بطوریکه در خیلی کشور‌ها آرزویی است که این گونه خانواده‌ها در کنار هم و دور هم جمع شوند و این چنین روابط نزدیکی و دوستانه‌ای با هم داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اشکان دژآگه اولین ایرانی کینگزلیگ
  • مساله فلسطین و قدس جهان اسلام را متحد می کند
  • هر اندازه بتوان صهیونیست‌ها را از جنایات بازداشت، امکان آزادی قدس وجود دارد
  • آمریکا لبنان را تهدید کرد: یا موافقت با ساخت برج‌های مراقبت یا توقف حمایت‌ها از ارتش
  • بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح
  • حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت
  • حمایت جمعی از مردم و بسیجیان مهریز از طرح نور
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی