Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:06:53 GMT

شکست نفت و گاز مقابل حریف بهبهانی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۶۵۶۰

شکست نفت و گاز مقابل حریف بهبهانی

در روز اول دور دوم رقابتهای لیگ برتر آقایان یادواره شهید پورجعفری ، تیم نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس بهبهان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ در این دیدار که روز سه شنبه 20 آبانماه 1399 درتالارفدراسیون هندبال برگزار شد ، تیمهای نفت و گاز گچساران و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هندبال نفت و گاز گچساران با نتیجه 35بر25 مغلوب تیم پرسپولیس بهبهان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اصغر نوروز نژاد سرمربی نفت و گاز گچساران بعد از پایان این بازی گفت. متاسفانه در این مدت یک هفته بیشتر تمرین نکردیم. گچساران جزو شهرهای سیاه در بحث شیوع کرونا بود و سالن‌ها تعطیل شد و با چهار جلسه تمرین در دور دوم شرکت کردیم.   وی افزود: کاپیتان ما در دور اول مصدوم شد و نتوانست در ادامه تیم ما را همراهی کند. اکثر بچه‌ها نیز کم‌تجربه هستند و همین امر باعث شکست تیم ما برابر پرسپولیس شد. سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص سبک مربی‌گری و فریادهای خود در کنار زمین تاکید کرد: تمام بازیکنان از ابتدا کنار من بودند و به سبک کار من عادت کردند و این هم چه خوب و چه بد عادت من شده است.   وی در خصوص آینده این تیم در لیگ گفت: امیدواریم امسال مسابقات را به نحوی به پایان برسانیم و انشالله برای سال آینده وضعیت خوب شود و اگر بودجه ما برگردد، نفت و گاز را جزو سه تیم اول خواهید دید. در ادامه این رقابتها ،امروز چهارشنبه 21 آبانماه و از ساعت 13 دیگر نماینده هندبال استان فراز بام خائیز دهدشت به مصاف تیم پرواز هوانیروز میرود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال آقایان نفت و گاز گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت