Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس درباره سفر نظارتی جمعی از نمایندگان به نیشابور گفت: مقرر شد در یک ماه آینده وزارت راه مشکلات زمین طرح اقدام ملی مسکن در این شهر را حل و پیمانکار پروژه از طرف ستاد اجرایی فرمان امام تعیین شود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، درباره سفر خود و جمعی از نمایندگان مجلس به نیشابور گفت: در ادامه سفر‌های نظارتی نمایندگان مجلس و مشاهده مشکلات و معضلات موجود در کشور بخصوص در مناطق محروم در این بازدید از شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و بار که به همراه علی نیکزاد، سیدنظام الدین موسوی، احمد نادری، محمد سرگزی و همچنین همراهی نماینده نیشابور احسان ارکانی انجام شد، تصمیماتی اتخاذ شد که امیدوار هستیم با پیگیری ما و دیگر همکاران در مجلس و عملیاتی شدن این مصوبات تا حدودی مشکلات مردم این منطقه مرتفع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خضریان در خصوص مصوبات این سفر گفت: مقرر شد ظرف مدت یک ماه آینده وزارت راه و شهرسازی مشکلات مربوط به زمین اقدام ملی مسکن در شهر نیشابور را حل و پیمانکار پروژه از طرف ستاد اجرایی فرمان امام تعیین و احداث مسکن اقدام ملی این شهرستان آغاز گردد.

وی ادامه داد: سازمان شهرداری‌ها نیز متعهد گردید یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به هر یک از شهرداری‌های قدمگاه، فیروزه و عشق‌آباد تا پایان بهمن‌ماه سال جاری اختصاص دهد و تسهیلات ۴ درصد تا سقف ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های شهرداری نیشابور ظرف مدت یک ماه تخصیص داده شود، و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای نوسازی ۱۵ دستگاه اتوبوس ظرف یک ماه آینده صورت پذیرد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی اظهار داشت: مقرر گردید ظرف یک ماه آینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ارائه طرح هادی روستایی تا سقف ۱۰ هکتار به بنیاد مستضعفان جهت ساخت منازل روستایی تحویل نماید.

خضریان در خصوص راه‌های روستایی این شهرستان نیز گفت: مقرر شد ردیف اعتبار برای جاده شهر بار به جاده بقیع و جاده حسن‌آباد به انگجه پیگیری و هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند، همچنین زیرسازی ۴۰ کیلومتر راه روستایی توسط فرمانداری سه شهرستان‌های نیشابور، زبرخان و فیروزه انجام شود؛ آسفالت راه اصلی قدمگاه، فیروزه، زبرخان و نیشابور نیز تأمین هزینه گردید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از مصوبات دیگر این بازدید‌ها تأمین اعتبار برای آبرسانی به روستای کلات از شهرستان فیروزه، پیگیری و رفع مشکل معارضان با سایت مسکن مهر شهر فیروزه، رفع مشکل گمرک شهرک صنعتی خیام بود که امیدوار هستیم با پیگیری مجلس و همت مسئولان استانی مصوبات به‌سرعت اجرایی گردند. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفر استانی علی خضریان کمیسیون اصل 90 نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک ماه آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان

وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر بدون یک ریال آورده متقاضیان و وام بانکی خبر داد و گفت:هزینه آماده سازی زمین را بعد از مردم می‌گیریم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش با بیان این‌که مهم‌ترین مولدسازی تاریخ حوزه مسکن در حال روی دادن است، اظهار کرد: 128 هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه‌ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و هیچ وام بانکی ندارند. هیچ ریالی در بودجه به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده اما تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه‌های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی بیش از 100هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

وی با بیان این‌که هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود، گفت: 80 تا 90 درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و آنرا به سال های آتی انتقال می دهیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر  تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی  و بانکی کشور است. سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که  بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش با اعلام این‌که در حوزه  صنعت شهرها تفاهمنامه ساخت 140 هزار واحد مسکونی امضا شده است از هدف‌گذاری تامین یک میلیون زمین روستایی خبر داد و اضافه کرد:‌ تاکنون 670 هزار قطعه زمین تامین شده و امیدواریم تا تابستان یک میلیون زمین روستایی را تامین کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور