Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:09:57 GMT

CAS قدوس را از پرداخت غرامت به اوئسکا معاف کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۶۷۵۹

CAS قدوس را از پرداخت غرامت به اوئسکا معاف کرد

دادگاه حکمیت در ورزش فرجام‌خواهی هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس علیه حکم انضباطی‌اش پس از شکایت باشگاه اوئسکای اسپانیا را پذیرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رویترز، فرجام‌خواهی سامان قدوس بال ایرانی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس و کارفرمای سابق او باشگاه اوسترشوندز سوئد برای معافیت از پرداخت جریمه نقدی چهار میلیون یورویی به باشگاه اوئسکای اسپانیا مورد پذیرش واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا  ماه ژوئن سال گذشته در پی شکایت باشگاه اوئسکا از قدوس و اوسترشوندز به دلیل نقض تعهدشان برای انتقال بازیکن به این تیم و در عوض عقد قرارداد با تیم آمیای فرانسه، آنها را به پرداخت چهار میلیون یورو غرامت به باشگاه اوئسکا محکوم کرد. علاوه بر آن، برای قدوس چهار ماه محرومیت از بازی و برای باشگاه اوسترشوندز هم محرومیت از فعالیت در دو پنجره نقل‌و‌انتقالات در نظر گرفته شد.

کمک یک میلیون یورویی اوسترشوندس به قدوس برای پرداخت جریمه 4 میلیونیباشگاه اوسترشوندس سوئد: به سامان قدوس برای پرداخت جریمه‌اش کمک می‌کنیممدیر باشگاه اوسترشوندس: در پرونده قدوس محکوم می‌شویم

 

هم قدوس و هم کارفرمایان سوئدی سابق او در اعتراض به این حکم فیفا به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) شکایت کردند که پس از بررسی پرونده نتایج آن اعلام شد. مطابق حکم صادره از سوی CAS، قدوس و استرشوندز اگرچه بابت نقض پیمان با اوئسکا متخلف شناخته شده‌اند، اما آنها ملزم به پرداخت غرامت چهار میلیون یورویی به این باشگاه نیستند. دادگاه حکمیت در ورزش تشخیص داده که باشگاه اوئسکا با وجود خلف وعده قدوس و اوسترشوندز نتوانسته ثابت کند متحمل ضرر مالی شده است که مستحق دریافت چنین غرامت سنگینی از آنها باشد.

در همین حال اما CAS محرومیت چهار ماهه قدوس 27 ساله و ممنوعیت فعالیت اوسترشوندز از خرید بازیکن در دو پنجره بعدی نقل‌وانتقالات را تأیید کرده است. البته قدوس محرومیت خود را سپری کرده و اکنون هم در تیم برنتفورد در دسته اول فوتبال انگلیس بازی می‌کند. باشگاه اوسترشوندز سوئد اما باید مدت محرومیت خود را سپری کند و در دو پنجره بعدی اجازه خرید بازیکن نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامان قدوس سامان قدوس باشگاه اوئسکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح طرح‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص‌های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدف‌گذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف خراسان شمالی، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز و تجهیزات درمانی استان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اسکلت‌بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفته نیز به اتمام رسیده، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

حسین‌نژاد تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت‌های موجود در خراسان شمالی رفع شود.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های در حال انجام بر اساس نیازسنجی و بر حسب نیاز خراسان شمالی پیگیری و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن طرح‌های بزرگ‌تر در حوزه‌های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص‌های توسعه باشیم.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در بخش سلامت با پیگیری‌های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدف‌گذاری و در حال اجرا است.

کد خبر 6090450

دیگر خبرها

  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!