Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:38:08 GMT

تهیه سند واگذاری برای ۱۳ مرتع در زیرکوه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۶۸۹۱

تهیه سند واگذاری برای ۱۳ مرتع در زیرکوه

شوری کارشناس واحد مرتع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تاکنون برای ۱۳ مرتع از ۴۹ مرتع سطح شهرستان سند واگذاری تهیه شده است.

او افزود: مردم روستا‌ های شیرگ، بشیران، مهرک، کلاته نو، دوست آباد، سیچ، مهانشهر آهنگران، کرت آباد، چاه زرد، معصوم آباد از پرداخت عوارض معاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوری بیان کرد: بیشترین درخواست‌ های ثبت شده جهت تمدید پروانه الکترونیک مربوط به روستا‌های محمد آباد، حسین آباد خانم، حسن آباد، اردکول، بقرایی، تاجکوه، حسین آباد تاجکوه، گرینگ، بمرود و شهر حاجی آباد است.

بیشتر بخوانید

آزادسازی منطقه قرق استند در زیرکوه

کارشناس واحد مرتع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زیرکوه گفت: تمامی دام داران روستای سارجین پروانه چرای دام خود را بصورت الکترونیک تمدید کرده اند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واگذاری مرتع منابع طبیعی چرای دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: از ۴۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهررضوانشهر ۲۲۷ متقاضی تأیید نهایی شدند.
سعید کاشفی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در رضوانشهر، طرح ۲۶۰ واحدی در قالب گروه ساخت تعریف و در مرحله صدور پروانه ساخت است.


وی ادامه داد: این طرح ۲۶۰ واحدی در قالب ۱۳۰ پلاک در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع ساخته می‌شود.
کاشفی بیان کرد: تاکنون نقشه‌های معماری و سازه طرح به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و مراحل صدور پروانه ساخت انجام شده است.

به گفته وی، قرعه کشی مرحله اول ۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر برای ۵۲ نفر انجام و ۶۵ نفر دیگر هم در مرحله دوم برای معرفی به بانک پالایش شده‌اند.
رضوانشهر از توابع بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون، طبق آخرین سرشماری، بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۶۴ کیلومتری مرکز استان اصفهان واقع است.

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال