Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -مدیر عامل  بانک  رفاه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  گفت: صنعت گردشگری دامنه گسترده ای دارد و مشاغل زیادی با آن در ارتباط است که با توسعه و شکوفایی آن، به اشتغال کشور نیز کمک زیادی می شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این مطلب گفت: صنعت گردشگری دامنه گسترده ای دارد و مشاغل زیادی با آن در ارتباط است که با توسعه و شکوفایی آن، به اشتغال کشور نیز کمک زیادی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بانک رفاه کارگران با اشاره به شرایط کنونی گفت: متاسفانه ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده که در این میان بخش گردشگری بیشترین آسیب را دیده است و اگر نتوانیم راهکاری برای ادامه فعالیت این صنعت پیدا کنیم، با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد و مشاغل با این حوزه مرتبط هستند، آسیب های زیادی به اقتصاد کشور وارد می شود.

  مدیر عامل بانک رفاه کارگران بیان داشت: در صورت ادامه این روند، از یک سو فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آسیب می بینند و از سوی دیگر کارکنانی که در مراکز تفریحی، اقامتی و گردشگری به کار مشغولند، ممکن است تغییر شغل بدهند که برای دوران پسا کرونا، این صنعت با مشکل نیروی انسانی با تجربه مواجه خواهد شود.

لله گانی در پایان تأکید کرد: بانک رفاه همواره تلاش می کند به فعالان حوزه گردشگری خدمات مناسبی ارائه دهد اما برای رونق این حوزه و تأثیر آن در ایجاد اشتغال نیاز به همکاری و مساعدت همه بخش های دولتی و خصوصی است.

در ادامه این مراسم محمد خیاطیان معاون  نیز گفت: تلاش می کنیم با موافقت ستاد ملی کرونا بتوانیم دستورالعمل سفرهای هوشمندانه را اجرایی کنیم تا ضمن حفظ سلامتی شهروندان، این صنعت را هم از پیامدها و آثار منفی بیشتر در امان نگه داریم.

وی افزود: مطمئن هستیم صنعت گردشگری پس از کرونا به سرعت به دوران شکوفایی خود بر می‌گردد و آینده این صنعت با حمایت ها و همکاری موسسه های مالی همچون بانک رفاه کارگران، درخشان خواهد بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری های متقابل به امضای طرفین رسید.

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران صنعت گردشگری مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد