Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:04:52 GMT

گوینده سحر ماه رمضان درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۶۹۵۶

گوینده سحر ماه رمضان درگذشت

مدیر رادیو ایران، درباره نورشاهی می‌گوید: حیف شد که این صدای ماندگار از دست ما رفت و این کرونا بود که عزیز دیگری را از رسانه ملّی گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نورشاهی از گویندگان پیشکسوت رادیو ایران در اثر ابتلا به کرونا درگذشت. او ارتباطش با رادیو را از سال 1358 آغاز کرده بود و از نویسندگی تا سردبیری و گویندگی در رادیو برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او را رادیویی‌ها صدایِ سحر رادیو می‌شناسند، گوینده‌ای که پایِ ثابت برنامه‌های مذهبی و دینی خصوصاً سحرگاه ماه مبارک رمضان بوده است. 

محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران به برنامه‌های این گوینده پیشکسوت اشاره کرد و گفت: مردم سال‌ها صدایش را در برنامه‌های مذهبی به ویژه برنامه‌های سحر و "به افق آفتاب" شنیده‌اند و با آن خاطره‌ دارند و  آخرین بار در رادیو "صورت ماه" را اجرا کرد. نام نورشاهی را می‌توان صدایِ ماندگار رادیو گذاشت چون در سال‌هایی که رادیو رسانه برتر بود خاطرات خوشی از صدا و کلامش به یادگار مانده است. 

وی تأکید کرد: این صداها جزو صداهای ماندگار رادیو است. به نظرمن خاطره خوشی از این صدا به یادگار مانده و حتماً مردم قددران لحظاتی‌اند که نورشاهی برایشان گویندگی اجرا کرده است. دستگیرشان در فردا روزی که به محضر خدا می‌رسد، خواهد شد این صدا، خاطره و فضایی که داشته است. 

مدیر رادیو ایران با اشاره به تجلیل از نورشاهی در رادیو، افزود: مرحوم نورشاهی در رادیو ایران یکی از فعال‌‌ترین مجریان رادیو بود و حیف شد که کرونا، عزیزِ دیگری را از رسانه ملّی گرفت. اولین نفری بودند که می‌خواستیم با آرام شدن کرونا، تجلیل‌شان را برگزار کنیم اما اجل مهلت نداد و ما کم‌افتخار شدیم. آرزوی غفران و رحمت الهی برای این عزیز و صبر جزیل برای خانواده‌شان را آرزومندم.

او درباره مراسم خاکسپاری مرحوم نورشاهی،‌ گفت: هنوز اطلاع دقیقی نداریم اما شأن این هنرمند و صدای ماندگار، آن است که در قطعه هنرمندان و نام‌آوران به خاک سپرده شود.

خبرگزاری تسنیم درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

ماجرای بالکان کوچکی در دل برون‌مرزی / کانالی 24 ساعته که زبان‌گردانی سریال‌ها را به تلویزیون آوردجولان اینستاگرام در برنامه‌های تلویزیونی/ دبیر شورای نظارت: تبلیغِ اینستاگرام و تلگرام، در شأن صدا و سیما نیستماجرای ظرفِ مسی، تلویزیون و کرونا

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان ویروس کرونا رادیو رسانه ملی تلویزیون ماه مبارک رمضان ویروس کرونا رادیو رسانه ملی تلویزیون رادیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ملکی پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا و عضو سابق تیم ملی بزرگسالان به دلیل عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر این مصیبت را به جامعه جودو و خانواده ملکی پور تسلیت می گوید.

کد خبر 6089704

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت