Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: این هفته در سراسر کشور با عناوین آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک، یادمان قربانیان سوانح رانندگی، ایمنی موتورسواران، مشارکت علما و روحانیون در توسعه فرهنگ ایمنی، کمیسیون ایمنی راه ها با حضور استاندار، حمل و نقل بدون حادثه و تریبون نماز نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: در این هفته مقرر شد پیامک‌های متعددی با موضوعات مرتبط با هفته به تشکل ها، صنوف، انجمن ها، رانندگان، راهداران و تمام دست اندرکاران حوزه حمل و نقل در سراسر کشور و به تبع آن در استان‌ها ارسال شود و هماهنگی برای تهیه و پخش کلیپ، تیزر و موشن گرافیک با موضوع ایمنی از فعالان حوزه ایمنی و ترافیک صورت گیرد.

میرشاهی ادامه داد: طراحی و نصب بنر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی راجع به هفته ایمنی و پرهیز از عوامل خطرساز منجر به وقوع تصادفات در تابلو‌های تبلیغاتی، پل‌های عابر پیاده و مجاورت راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های کنار جاده‌ای از برنامه‌های این هفته است.

او گفت: همچنین از برنامه‌های دیگر این هفته، دعوت از اساتید متخصص دانشگاهی و صاحبنظران، سمن‌ها و بخش غیردولتی و معرفی عوامل موثر در تصادفات استان و چگونگی پیشگیری از آن‌ها در رسانه‌های استانی است.

میرشاهی گفت: تعیین ۱۰ اقدام شاخص استان با هدف ارتقای ایمنی و ارسال برنامه‌های میدانی و نشست‌های مدیران و نمایندگان دفاتر ستادی نیز را از برنامه‌های دیگر است.   ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه جاری به عنوان هفته ایمنی حمل و نقل و یادبود قربانیان حوادث رانندگی نام گذاری شده است.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ایمنی حمل و نقل ایمنی راه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های هفته کار و کارگر در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده