Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ایران همدل همیشه و هر جا نیاز باشد عرصه جهاد و کمک‌رسانی به همنوع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، با شیوع ویروس کرونا در دنیا و همچنین کشورمان عده‌های از مشاغل به شدت آسیب دیدند و مشکلاتی برای اقتصاد کشور ایجاد شد.

سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت نیمه‌ی شعبانِ امسال و اشاره معظم له به مشکلاتی که به خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمد کافی بود تا همه به صف شده و برای رفع مشکلات نیازمندان به میدان بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار استان سمنان نیز همگام با سایر مردم در ارسال کمک‌های مؤمنانه نقشی مهم داشته و تاکنون دو مرحله رزمایش مواسات در این استان اجرایی شده است.

چند روز گذشته فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان درباره تداوم رزمایش مواسات در این استان اظهار داشتند که رزمایش تا نیمه شعبان سال آینده ادامه دارد.

این رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در سراسر استان سمنان و از طریق نهادهای مختلف و دستگاه‌های اجرایی می‌شود و مردم شهرستان شاهرود نیز از قافله کمک‌های مردمی جا نماندند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهرود دراین‌باره می‌گوید بسته‌های معیشتی شامل اقلام غذایی در مرحله سوم رزمایش مواسات توسط هلال‌احمر شاهرود در حال توزیع است.

حسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اضافه می‌کند: 500 بسته غذایی شامل اقلام مورد نیاز خانوارها در قالب مرحله سوم رزمایش مواسات در سطح مناطق روستایی و حاشیه‌های شهر شهرستان شاهرود در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر در لبیک گفتن به فرمایش مقام معظم رهبری به رزمایش مواسات وارد شده است؛ می‌گوید: اولویت توزیع این بسته‌ها، بین نیازمندان و خانوارهای آسیب‌دیده از دوران همه‌گیری کرونا بوده است.

اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات تا نیمه شعبان/"محله‌محور ‌و کمک‌های تخصصی" اولویت این مرحله استرئیس کمیته امداد به تسنیم خبر داد: طراحی مرحله سوم رزمایش کمک‌ مومنانه کمیته امداد براساس "ایجاد اشتغال"/ کمک 1178 میلیاردی مردم در رزمایش مواسات + فیلم

اسماعیلی اضافه می‌کند با وجود تعطیلی بعضی از مشاغل در روزهای گذشته ضروری است تا به خانوارهایی که بیشترین آسیب‌پذیری از اجرای محدودیت‌ها را داشته‌اند، توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر شاهرود در راستای اجرای رزمایش مواسات می‌گوید: شناسایی افراد نیازمند و فرآیند توزیع بسته‌ها توسط خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی و جوانان جمعیت داوطلبان هلال‌احمر در سطح شهرستان شاهرود انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهرود با اشاره به حضور پررنگ مردم شاهرود در رزمایش مواسات ادامه می‌دهد تداوم رزمایش مواسات تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد و مردم مؤمن افراد نیازمند را تنها نمی‌گذارند.

در روزهایی که ویروس کرونا در حال جولان دادن است بیرون از خانه ماندن تهدیدی برای جان است؛ اما افرادی هستند که به خاطر سیر کردن شکم زن و بچه‌شان و آوردن نانی بر سر سفره باید کارگری کنند.

این‌ها که پیش از کرونا نیز دستشان تنگ بود امروز با وجود کرونا سفره‌شان کوچک‌تر شده و علاوه بر همدلی نیازمند کمک از سوی مسئولان نیز هستند؛ و نباید اجازه داد افراد شریف و کم درامد جامعه به خاطر نداشتن نان شرمسار خانواده شوند.

گزارش از آذر پژمان و مسعود کریمی

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله سوم رزمایش شهرستان شاهرود رزمایش مواسات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • چند بار باید دستان خود را بشوئید؟
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه