Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جعفر محمد ، نویسنده و محقق موریتانیایی با اشاره به پیامدهای بیماری کرونا برای جهان گفت:« کرونا آسیب پذیری بشر را  در برابر عظمت خلقت نشان داد و ثابت کرد که در عصر کنونی که جهان غرب ادعا می کند برای همه بیماری ها درمان پیدا کرده است و دارای پیشرفت علمی و پزشکی است تا چه اندازه دچار عجز و ناتوانی شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفر محمد افزود: «تاریخ بشر مملو از سابقه بیماری های مهلک و کشنده است که جان میلیونها نفر را گرفته است و در حالی که با پیشرفت های پزشکی ادعا می شد، می توان از بروز بسیاری از فجایع جلوگیری کرد و با پیشرفته ترین درمان ها به انسانها خدمت کرد، اما حالا در برابر یک ویروس دچار درماندگی شده است. از این رو باید بار دیگر به اصل خلقت و آموزه های دینی و ارزش های انسانی روی آورد».

وی با بیان اینکه این بیماری فرصتی برای تفکر درباره اهمیت حضور خداوند متعال در  همه ابعاد زندگی بشر است، افزود:« الان حتی بسیاری از علمای ادیان دیگر در سایر کشورها هم با وجود پیشرفت بی سابقه علم پزشکی و فناوری اعتراف می کنند که تنها قدرت واحد و عظیم، خداوند است و اوست که این دنیا را آفریده و قادر است با یک ویروس کوچک همه جهان را کن فیکون کند».

دکتر جعفر محمد  با اشاره به اهمیت دین داری در اوج این بحران تصریح کرد:« انسان با تکیه بر قدرت متعالی خداوند نجات پیدا می کند و می تواند با پذیرش طبیعت رنج در زندگی، مقاومت درستی در برابر بلایا و مصایب داشته باشد. ضمن آنکه نباید فراموش کرد که کشورهای اسلامی الان باید متحدانه دستی را که برای یاری به سوی آنها دراز شده است، صمیمانه بفشارند و با اتحاد و همدلی از این گردنه سخت عبور کنند».

وی در انتها برای تمامی مسلمانان و مردم جهان آرزوی سلامتی و ایمنی در برابر ویروس کرونا نمود.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی گلزنی کرد برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد.

اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.

این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند