Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:51:29 GMT

پیگیری فدراسیون کشتی برای دریافت کاپ سومی جهان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۷۹۴۵

پیگیری فدراسیون کشتی برای دریافت کاپ سومی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، پس از مثبت شدن دوپینگ کشتی گیران ازبکستانی و سوری در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، و صعود یداله محبی کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به رده‌ی ششم، تیم ایران از لحاظ تیمی نیز به جایگاه سوم ارتقا یافت.

فدراسیون کشتی مجدداً در نامه‌ای به اتحادیه جهانی کشتی پیگیر چگونگی دریافت کاپ سومی تیم ایران شد که اتحادیه جهانی اعلام کرد که در اولین مسابقاتی که تیم‌های ایران و آمریکا شرکت داشته باشند از مسئولان کشتی آمریکا می‌خواهد تا کاپ سومی را برای اهدا به تیم ایران همراه خود بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ایران در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در جایگاه‌های نهم و ششم قرار گرفته بود که در سال ۲۰۱۹ توانست کاپ سومی رقابت‌های جهان را از آن خود کند.

کد خبر 5068962

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال تیم فوتبال سایپا تهران تيم مس رفسنجان فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی هندبال لیگ برتر بسکتبال تیم ایران کاپ سومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، افزود: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به حمایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از این بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمده اند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

امام جمعه کرج گفت: برخی در داخل کشور که با بهانه جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند حالا در برابر این رفتار‌های استکبار جهانی لب به سکوت بسته اند که جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات  شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی و مناسب با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

آیت الله حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدید‌ترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند ولی اعتماد ملی و خودباوری ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد و در اردیبهشت ماه ۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است افزود: هر عدالت‌خواه و حق جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر رژیم صهیونسیتی تامین کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود.

دیگر خبرها

  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران