Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:24:09 GMT

مرگ ۲۵۱ همدانی در تصادفات رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۰۱۳

مرگ ۲۵۱ همدانی در تصادفات رانندگی

ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ ۲۵۱ نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی هفت ماهه امسال خبر داد.

دکتر ارتین کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح این خبر مطرح کرد: در هفت ماهه امسال ۲۵۱ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۶۵ نفر در تصادفات برون شهری، ۳۳ نفر در سوانح درون شهری و ۲۷ نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در سایر محورها جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردی موتورسوار حدوداً ۵۰ ساله در یکی از روستاهای شهرستان کبودراهنگ با سرعت زیاد با موتور واژگون و جان خود را از دست می دهد، اظهار کرد: فوت ناشی از حوادث رانندگی در مدت یاد شده در مسیرهای خاکی و روستایی افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

کمالی با بیان اینکه مسیرهای درون و برون شهری به ترتیب ۲۱ و ۲۵ درصد کاهش تلفات را در هفت ماهه امسال داشته اند، ادامه داد: در سایر محورها با کاهش چشمگیر ۵۸ درصدی روبرو هستیم.

وی بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری ۵۹ زن و ۱۹۲ مرد و در مدت مشابه سال قبل ۸۱ زن و ۲۵۶ مرد در حوادث رانندگی جان باخته اند که آمارها کاهش ۲۵ درصدی فوتی ها را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در پایان به تعداد مجروحان حوادث رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: در هفت ماهه امسال ۳۹۳۷ مجروح به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پزشكي قانوني حوادث رانندگي تصادف حوادث رانندگی ماهه امسال هفت ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان یک کشته ، واژگونی تویوتا کرولا در در کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه  ۲  مصدوم ، واژگونی سانتافه در  کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله - دامغان ۴  مصدوم ، انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب  در محور آرادان به گرمسار  ، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون یک مصدوم و برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان ۲  مصدوم بر جای گذاشت .

 

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی