Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:42:44 GMT

اردوی تیم ملی آبهای آرام آقایان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۴۹۸

اردوی تیم ملی آبهای آرام آقایان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از اعلام تعویق مسابقات المپیک و تعطیلی اردوهای رشته‌های ورزشی در اسفندماه سال گذشته، اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام آقایان با هدف حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا که ۲۱ تا ۲۴ اسفندماه در پاتایا تایلند برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو با حضور ۹ قایقران در بخش کایاک و کانو ۲۵ آبان تا ۱۴ آذرماه در بندرانزلی و بابلسر با همکاری مشترک هیأت قایقرانی استان گیلان، هیأت قایقرانی استان مازندران، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود.

ایرج اقلیمی سرمربی، ایمان پور عزیز مربی کانو، آرش بصارت‌دار و علیرضا جاوید دستیار مربی، عباس صیادی سرپرست اردوی بندرانزلی و فرامرز آقایی سرپرست اردوی بابلسر خواهند بود.

احمدرضا طالبیان از اصفهان، پوریا شریفی از تهران، امید احمدی از زنجان، علی آقامیرزایی از گیلان و امین بوداغی از مازندران در بخش کایاک و عرفان زنده‌پی از بوشهر، شاهو ناصری از کردستان، عادل مجللی از گلستان و محمدنبی رضایی از مازندران در بخش کانو کانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

کد خبر 5068954

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته قایقرانی آبهای آرام قایقرانی اردوی تدارکاتی المپیک لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال تیم فوتبال سایپا تهران فدراسیون کشتی تيم مس رفسنجان اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین عراقی‌زاده درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد.

به نقل از تسنیم وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900344

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر