Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:44:19 GMT

برگزاری طرح فروش کتاب به صورت فصلی استاندارد است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۵۷۵

برگزاری طرح فروش کتاب به صورت فصلی استاندارد است

شعبان پور گفت: اگر طرح‌ تخفیف کتاب به صورت همیشگی برگزار شود و مخاطب بداند در اکثر روزهای سال می‌تواند از آن استفاده کند جذابیت حالت فوق‌العاده و شرایط ویژه را از دست می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، رامین شعبان‌پور، مدیر فروشگاه «کتاب افق» در خصوص طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) گفت: ما از همان ابتدای شروع این طرح‌های فصلی حضور داشتیم و از دید بنده اجرای چنین برنامه‌هایی برای کتابفروشی‌ها امری بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مشتریان نیز در تقویم خود طرح‌های فصلی را گنجانده‌اند و پیش از شروع آن با اشتیاق درباره زمان اجرای طرح سوال می‌کنند.

وی با بیان این که تخفیف‌هایی که در این بازه زمانی به مخاطبان ارائه می‌شود خوب است، اظهار کرد: هر زمان که ما نتوانیم از پس تخفیفات خود بر بیاییم وعده‌های این تخفیف‌ها را به مشتریان می‌دهیم. البته ما همیشه با مشکل به پایان رسیدن بودجه در روزهای ابتدایی مواجه می‌شویم و ای کاش به نوعی می‌شد آن را برطرف کرد.

وی با اشاره به این که در زمان برگزاری چنین طرح‌هایی اکثرا خانواده‌ها مراجعه می‌کنند، بیان کرد: قطعا با اجرای طرح‌های فصلی فروش کتاب تعداد مشتریان افزایش یافته است و اخیرا که فروش اینترنتی و تلفنی به این طرح افزوده شده، استقبال مخاطبان نیز بیشتر شده است.

مدیر فروشگاه «کتاب افق» برگزاری طرح به صورت فصلی را استاندارد دانست و گفت: اگر طرح‌ تخفیف به صورت همیشگی برگزار شود و مخاطب بداند در اکثر روزهای سال می‌تواند از آن استفاده کند جذابیت حالت فوق‌العاده و شرایط ویژه را از دست می‌دهد. اما اگر بازه زمانی و تعداد روزهای هر طرح افزایش پیدا کند بهتر خواهد شد.

رامین شعبان‌پور با اشاره به این که جو روانی و تبلیغاتی که در ایام برگزاری طرح‌های فروش کتاب به راه می‌افتد برای کتابفروشان و مخاطبان اثر گذارتر از میزان تخفیف و اعتبار است، اظهار کرد: اجرای این طرح ها برای اکثر کتاب‌فروشی‌ها به ویژه آن‌هایی که در راسته خیابان انقلاب یا خیابان کریم‌خان قرار دارند شرایط خوبی را فراهم کرده است و همچنین به کتابفروشی‌های کوچکی که در شهرستان‌ها قرار دارند نیز کمک کرده است.

طرح پاییزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب برگزاری خواهد شد. لازم به ذکر است، بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح پاییزه کتاب ۹۹ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران هفته کتاب طرح های فصلی فروش کتاب طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

اینتر ممکن است دومفریز را با 20 میلیون یورو به فروش برساند

طرفداری | دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی در تابستان 2024 فروخته خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پیشنهاد جدیدی به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند. پیشنهاد نراتزوری قراردادی تا تابستان 2027 و با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی بوده و به او برای پاسخ هرچه سریعتر اولتیماتوم داده شده است. از قرارداد فعلی دومفریز با اینتر فقط یک فصل دیگر باقی مانده و اگر این بازیکن 28 ساله به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی بدهد، بلافاصله در لیست فروش قرار می گیرد زیرا نراتزوری نمی خواهد اتفاقات مشابه میلان اشکرینیار تکرار شود. در این صورت افعی ها 20 میلیون یورو برای فروش مدافع سابق پی اس وی آیندهوون درخواست خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید