Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها - رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان تاکسی تهیه و نصب رایگان کاور جداکننده فضای داخل تاکسی‌های شیراز آغاز شده است. - اخبار استانها -

مسعود حسن شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز، اظهار داشت: با توجه به موج سوم بیماری کرونا و ضرورت هرچه بیشتر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عملیات نصب رایگان کاور با ظرفیت روزانه 500 دستگاه تاکسی آغاز شده و تا یک هفته آینده به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شیراز بیش از 12 هزار تاکسی دارد که قریب به 8 هزار تاکسی فعال در سطح این کلانشهر مشمول این کار می‌شوند، افزود: حداکثر ظرفیت استفاده مسافر از صندلی عقب تاکسی 2 نفر بوده و ورود مسافر به تاکسی بدون ماسک اکیداً ممنوع است و در صورت مشاهده با راننده متخلف حسب ضوابط رفتار می‌شود.

حسن شاهی از مسافران خواست برای سلامتی خود اگر موردی مشاهده کردند اول اینکه سوار خودرو نشوند و دوم اینکه اگر راننده تاکسی ممانعت میکند بلافاصله شماره پلاک تاکسی متخلف را به سامانه 137 شهرداری شیراز گزارش دهند.

نبود پول خرد معضل همیشگی رانندگان تاکسی و مسافران در شیراز؛ پرداخت‌های الکترونیکی چاره کار287دستگاه تاکسی در کرمانشاه بیش از 15سال عمر دارند/ آیا طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده احیا می‌شود؟گزارش| تداوم روزهای قرمز کرونایی در استان زنجان/ چرا بر ناوگان تاکسیرانی نظارت ‌نمی‌شود؟‌

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ماسک به تعداد مورد نیاز در اختیار تمام رانندگان تاکسی قرار گرفته است، گفت: متاسفانه سه راننده تاکسی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

حسن شاهی تاکید کرد: تنها راه مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است و از شهروندان و رانندگان میخواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران نسبت به استفاده اصول بهداشتی دقت و توجه لازم را داشته باشند.

وی از نصب رایگان دستگاه کارت خوان در تاکسی‌های شیراز خبر داد و بیان کرد: جهت جلوگیری از کووید 19 و حل مشکل پول خرد تاکسی داران، طرح پرداخت الکترونیکی کرایه‌ها با نصب دستگاه کارت خوان به صورت رایگان در این خودرو‌ها در صورت همکاری بانک‌ها طی یکماه دیگر این مهم انجام شود.

حسن شاهی با شاره به اینکه 30 درصد از تاکسی‌های کلانهشر شیراز به پلیکیشن‌ها و بارکد‌های کیو آر QR codes برای پرداخت خرد در تاکسی‌ها مجهز هستند، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی بسته‌های حمایتی در قالب حقوق به رانندگان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 85 تخلف رانندگان تاکسی به صورت تلفنی به سامانه 137 شهرداری شیراز گزارش شده است.

انتهای پیام/424/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رانندگان تاکسی شهرداری شیراز حسن شاهی تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در فروردین ماه سال جاری در مجموع بیش از ۳۷۶ هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود که ۳۳۴ هزار و ۶۶۱ مسافر بود، رشد را نشان می دهد. 

وی با اشاره به اینکه ۲۴ ساعته شدن مرز ها تاثیر مثبتی در افزایش تردد ها و جابجایی مسافر دارد، تصریح کرد:  مجموع مسافر ایرانی و خارجی ورودی به کشور از پایانه های مرزی استان  در فروردین ماهه سال جاری ۱۹۹ هزار و ۸۰۱ مسافر و تعداد خروجی نیز ۱۶۶ هزار و ۴۸۱ مسافر است. 

دست نشان اظهار کرد: در این مدت بیشترین تردد مسافر از پایانه های مرزی استان نیز در پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۱۲۲ هزار تردد مسافر بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل خود رشد ۴‌.۵۰ درصدی دارد. 

وی ادامه داد: پایانه مرزی رازی با بیش از ۱۱۴ هزار تردد مسافر ایرانی و خارجی در این مدت در جایگاه دوم بیشترین تردد پایانه های مرزی ۵ گانه استان را دارد. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص تاثیر توسعه پایانه های مرزی بر پیشرفت استان نیز یاد آور شد: در صورت برخورداری پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور و استان به ارمغان آورند که این اداره‌کل در سالجاری اهتمام ویژه‌ای بر توسعه زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی دارد.

دیگر خبرها

  • صدور معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • (ویدیو) تصادف وحشتناک خودرو تیگو ۷ پرو و تاکسی ۴۰۵
  • ریشه و علت گرفتاری‌ها در چیست؟
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • ببینید | تصادف وحشتناک خودرو تیگو ۷ پرو و تاکسی پژو ۴۰۵
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان