Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  باشگاه النصر عربستان پس از ناکامی در شکایت از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی AFC، با استفاده از چند وکیل بین‌المللی این پرونده را در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح و هفته گذشته لایحه شکایت ۱۳۰ صفحه‌ای خود علیه باشگاه پرسپولیس را به این کمیته ارسال کرد.

باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) لایحه دفاعی خود را در این پرونده به کمیته استیناف AFC ارسال می‌کند تا این کمیته با بررسی مدارک و مستندات، رأی خود را به احتمال فراوان تا هفته آینده صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النصر که در گام اول به حضور بازیکنان جدید پرسپولیس و غیر قانونی بودن استفاده از آنها در مسابقات معترض بود، حالا ادله‌های جدیدی در لایحه شکایت خود علیه باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران به کمیته استیناف AFC ارسال کرده که پیچیدگی‌های این پرونده را بیش از پیش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: جریمه النصری‌ها به دلیل اتفاقات بازی با پرسپولیس

سعودی‌ها با استفاده از وکلای بین‌المللی در این پرونده، ۵ ادله جدید در لایحه شکایتی خود برای محکومیت باشگاه پرسپولیس مطرح کرده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها این است که باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی‌های بین‌المللی صلاحیت لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای و همچنین حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نداشته است. النصری‌ها در این‌باره مدعی شدند فدراسیون فوتبال ایران نیز برای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دچار تخلف شده و باید محکوم شود.

در واقع باشگاه النصر عربستان ادعا کرده با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در زمان حضور در لیگ قهرمانان آسیا از سوی فیفا در پرونده برانکو محکوم شده بود، حضور این تیم در مسابقات غیر قانونی بوده و در بحث صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه نیز فدراسیون فوتبال ایران تخلف کرده است.

وکلای بین‌المللی باشگاه النصر در بخش دیگری از لایحه خود مدعی شده‌اند حق این باشگاه در دادرسی عادلانه در کمیته انضباطی AFC نقض شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا را در صورت عدم توجه به ادله این باشگاه در کمیته استیناف، تهدید به شکایت به CAS کرده‌اند.

تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز لایحه دفاعی خود در این پرونده را آماده و برای تمام ادعاهای باشگاه عربستانی مستندات قانونی را ارائه کرده است و باید دید در نهایت کمیته استیناف AFC چه رأیی برای این پرونده صادر خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس باشگاه النصر ویلموتس باشگاه پرسپولیس کمیته استیناف لیگ قهرمانان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد و این 2 باشگاه به پرداخت 200 میلیون تومانی جریمه شدند و بازی‌های فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش صدای ایران ،متن رای کمیته انضباطی در خصوص مسابقه پرسپولیس و سپاهان به شرح زیر است: 

در خصوص گزارش های ابرازی علیه باشگاه های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با تخلفات صورت گرفته در بازی دو تیم در روز ۱۲ اردیبهشت ماه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و ناظر انضباطی ، پاسخ استعلام بعمل آمده از حراست فدراسیون فوتبال ، اظهارات نمایندگان هر دو باشگاه در جلسه کمیته انضباطی مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه، تخلفات انتسابی به هر دو باشگاه محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد 86 و 113 مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش زا، لیزر ، مواد محترقه و الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل و باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر ، مواد محترقه ، الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصر اله گرگزن هر یک از دو باشگاه به پرداخت مبلغ ۲میلیارد ريال جریمه نقدی و برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان بعنوان تماشاگر در ورزشگاه های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می شوند.

همچنین با توجه به احراز تقصیر نسبت به برخی از مشوقین منتسب به دو باشگاه در عدم جلوگیری از بروز بدرفتاری توسط تماشاگران در سکو های ورزشگاه آزادی قبل و حین مسابقه و انطباق ترک فعل صورت گرفته در قبال نقض مقررات و سوء رفتار صورت گرفته مستند به مواد 85 و 117 مقررات انضباطی آقایان جعفر شهبازی ، مصطفی کباری ، صادق طاولی ، امیر فریدونی ، مجتبی علیمردانی ، داود معصوم دوست ، باقر جلیل پور ، محسن کاظمی ، میلاد خانه ساز طوسی و محمد علی طهرانی ، ابراهیم بابایی ، مهدی مهدی خانی و امید فروتن از حضور در کلیه ورزشگاه های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به مدت یک ماه محروم می شوند .

رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می باشد.

ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف رییس کانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟