Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@05:15:03 GMT

واريز 19 ميليارد يارانه مطبوعات و رسانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۸۵۸

واريز 19 ميليارد يارانه مطبوعات و رسانه‌ها

خبرگزاری آریا- معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روز‌های کرونا کمک‌های مستقیم و غیرمستقیمی به رسانه‌ها داشته ایم و چندی پیش 19 میلیارد به عنوان یارانه به حساب رسانه‌ها واریز کردیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد خدادی درباره بسته حمایتی معاونت مطبوعاتی در ایام کرونا به رسانه‌ها افزود: ما استمهال بانک، بیمه و مالیات را داشتیم که خوشبختانه به آن عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دو وام تحت عنوان کارآفرینی و وام 12 درصد بود که دوستان در سامانه ثبت نام کردند و به آن‌ها تعلق گرفت.
معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد افزود: ما هر ماه یارانه مطبوعات را واریز کردیم و از بهمن تا الان هر ماه این یارانه واریز شده است.
خدادی گفت: همین الان هم 19 میلیارد یارانه به حساب رسانه‌ها ریخته ایم یعنی ما یکسری کمک مستقیم کردیم که شامل کاغذ و یارانه است و یکسری کمک‌های غیر مستقیم کردیم که شامل وام می‌شود و کمک‌های حمایتی مان نیز استمهال‌های بیمه و مالیات است.
وی با اشاره به تسهیلات جدید معاونت مطبوعاتی نیز گفت: بهتر است همین تسهیلاتی که نام بردم تقویت شود و بعد به سراغ سایر برنامه‌ها برویم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واریز یارانه مطبوعات رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند

به‌گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، وزارت آموزش و پرورش  سه روز پیش  دو میلیون تومان عیدی به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان کشور واریز کرد.

شهروندخبرنگاری مدعی شده است به تازگی از مرخصی زایمان به محل کار برگشته ، به همین دلیل مشمول دریافت هدیه روز معلم نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام، من معلمی هستم پیمانی شاغل در منطقه کارون خوزستان که مرخصی زایمان بوده ام و از یکم اردیبهشت بازگشت به کار داشتم.اما متاسفانه هدیه روز معلم برای من واریز نشد و زمانیکه علت را جویا شدم، گفتند کسانیکه به هر دلیلی حقوق فروردین را دریافت نکرده اند، هدیه روز معلم برایشان واریز نمی‌شود، لطفا اطلاع رسانی کنید.

دیگر خبرها

  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند