Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مجموع اعتبار اختصاصی پتروشیمی‌های منطقه برای مقابله با ویروس کووید- 19 در شهرستان بندرماهشهر به 800 میلیارد ریال رسید.
به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا در هفتادوهشتمین جلسه این شورا که روز گذشته (سه‌شنبه، 20 آبان ماه) با محور شرایط اضطراری و با موضوع کرونا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال افزایش مبتلایان به ویروس کووید 19 نیاز است که پشتیبانی جدی خود را در این حوزه تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از مجموعه کادر خدوم بهداشت و درمان افزود: پتروشیمی آماده است تمامی ملزومات مقابله با کرونا را در شهرستان بندر ماهشهر تأمین کند.
شهیدی‌نیا با اشاره به اینکه تاکنون 500 میلیارد ریال از سوی پتروشیمی‌های منطقه در این زمینه هزینه شده است و اکنون نیز 200 میلیارد ریال برای هزینه‌های اعلام شده در گزارش بهداشت و درمان، اختصاص داده می‌شود، ادامه داد: افزون بر آن 100 میلیارد ریال دیگر نیز به‌عنوان ذخیره در نظر گرفته می‌شود تا در صورت نیاز، کار مبارزه با این ویروس منحوس متوقف نشود. این اعتبار متناسب با اعلام نیاز انجام شده از سوی بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان نفت در محورهای پیشگیری و درمان صرف می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست پیشنهاد کاهش حضور نیروهای روزکار شرکت‌های منطقه به دوسوم - یک‌سوم را ارائه کرد که تصویب شد و این مصوبه به‌زودی به شرکت‌ها ابلاغ می‌شود.
براساس این مصوبه، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای همچون دیابت بیشتر از این دورکاری استفاده خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است