Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - روسیه اعلام کرد که زمان اظهارنظر برای تغییر توافق کاهش تولید نفت اوپک پلاس فرا نرسیده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو به نقل از خبرگزاری اینترفکس، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه که قرار است پست معاون نخست‌وزیری این کشور را به‌عهده بگیرد و همزمان مسئول روابط روسیه و اوپک پلاس باشد، روز ‌سه‌شنبه (20 آبان‌ماه) اعلام کرد: زمان اظهارنظر درباره تغییرات احتمالی توافق کاهش تولید نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) فرا نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک (JMMC)، گروهی غیررسمی از تولیدکنندگان نفت شامل اوپک، روسیه و متحدان آنها، قرار است در 17 نوامبر (27 آبان‌ماه) برگزار شود.
به گزارش شانا، بر اساس توافق کاهش تولید اوپک پلاس قرار است این ائتلاف از ماه ژانویه 2021 کاهش تولید روزانه 7 میلیون و 700 هزار بشکه‌ای کنونی خود را حدود 2 میلیون بشکه در روز تسهیل کند.
نشست بعدی اوپک و متحدانش در 30 نوامبر و یکم دسامبر (10 و 11 آذرماه) برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاهش تولید اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا

 با فرارسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان، ساعت پخش برخی از مجموعه ها از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ تغییر کرد.

بر این اساس مجموعه «پوآرو» ساعت ۱۹ پخش می شود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این مجموعه در ساعات یک بامداد، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش می شود.

با اتمام مجموعه «جامیونگ گو»، مجموعه داستانی «بروسلی» ساعت ۲۱ روی انتن رفته است. این مجموعه درباره زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است.

بازپخش این مجموعه هم ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟