Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع جوانان گام دوم انقلاب خوزستان گفت: یکی از مسیرهای مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وحدت حوزه و دانشگاه است؛ جریان‌های انقلابی هر دو بخش باید همدل و هم جهت در این مسیر گام بردارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، آیت الله محسن حیدری در دیدار با اعضای قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب خوزستان اظهار داشت: این اقدامات جوانان انقلابی که براساس احساس تکلیف و عقلانیت در حوزه گام دوم انقلاب است؛ جزو اقدامات حسنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصل اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب امید به آینده است. راهبرد و تاکتیک اصلی امروز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است. گام دوم انقلاب را باید با قوت و امید به آینده پیش ببریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در گام دوم بر خلاف گام اول، کشور و نظام دارای تجارب ارزنده‌ای است و برای طی مسیر در گام دوم باید از تجارب استفاده کرد و براساس پشتوانه که داریم به جلو حرکت کنیم.

کارگروه‌های تخصصی تحقق بیانیه "گام دوم انقلاب" در استان خوزستان تشکیل شود امام جمعه تبریز: تبیین گام دوم انقلاب رسالت مهم بسیج دانش آموزی است خوزستان| بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه کشور است/ هدف از تالیف کتاب گام دوم انقلاب، تبیین ابعاد این بیانیه است خوزستان|مفهوم‌سازی "بیانیه گام دوم انقلاب" انقلاب ضروری است

وی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب بسیار توانمندتر و قوی‌تر از گام اول هستیم و امروز با وجود توطئه‌های نظام استکبار، کشور در بسیاری از مسائل در سطوح برتر دنیا قرار دارد.

آیت الله حیدری گفت: براساس تاکید قرآن و سنت الهی ملت های اسلامی در مسیر رشد و تمدن‌سازی با چالش و مشکلات روبرو هستند و این امری طبیعی است ولی نصرت و پیروزی متعلق به جریان حق است.

وی با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: یکی از مسیرهای مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وحدت حوزه و دانشگاه است. جریان‌های انقلابی هر دو بخش باید همدل و هم جهت در این مسیر گام بردارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از مسائلی که در این مسیر باید در نظر گرفت، حرکت تیمی و تشکیلاتی است و باید جریان‌های انقلابی و دلسوز انقلاب حول این بیانیه باهم و به شکل متشکل حرکت کنند.

وی به مردمی بودن و اتکا بودن جریان‌های انقلابی اشاره و گفت: جریان‌هایی در تاریخ انقلاب موفق بودند که پشتوانه مردمی داشتند و این جریان‌ گام دوم باید مردمی و اجتماعی باشد تا گفتمان سازی شکل گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه به مسئله استفاده از فضای مجازی اشاره و بیان داشت: فضای مجازی یک فرصت مناسب برای ترویج گفتمان انقلاب است. جوانان گام دوم انقلاب در این حوزه نباید منفعل عمل کنند.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب وحدت حوزه و دانشگاه جریان های انقلابی تحقق بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌