Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لبنان ۲۴، «شربل وهبه» وزیر خارجه لبنان در جریان نشست بازگشت آوارگان سوری به ایراد سخنرانی پرداخت. بر اساس این گزارش، وی گفت: واقعیت این است که جامعه جهانی اراده ای برای بازگرداندن آوارگان سوری به کشور خود ندارد.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه لبنان همچنین اظهار داشت: یکی از بزرگترین موانع در مسیر بازگشت آوارگان سوری به کشور خود فقدان اراده کافی نزد جامعه جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد که در این عرصه حُسن نیتی وجود ندارد.

وی افزود: لبنان بسیار امیدوار است که صلح و ثبات در سراسر سوریه برقرار شود. مسأله آوارگان سوریه مشکلاتی را نیز برای ما ایجاد کرده است و ما تمام تلاش خود را برای حل و فصل این مسأله بکار گرفته و خواهیم گرفت.

وزیر خارجه لبنان همچنین تأکید کرد: آنچه که در این زمینه لازم است، عمل کردن جامعه جهانی به وظایف و مسئولیت های خود است. جامعه جهانی برای بازگرداندن آوارگان سوری به کشور خود باید یک نقشه راه تعیین کند.

در ابتدای این نشست نیز «بشار اسد» به نقش مخرب آمریکا و غرب در سوریه اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی مانع از بازگشت آوارگان سوری به خانه و کاشانه خود می شوند. آنها با بکارگیری سیاست «چماق و هویج» از بازگشت آوارگان به مناطق محل سکونت خود ممانعت به عمل می آورند.

بشار اسد همچنین تأکید کرد: ما تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آوارگان سوری به کار بسته ایم و معتقدیم که آخرین نفر از آوارگان نیز باید به منطقه محل سکونت خود بازگردد. اما با این‌حال، در برابر این تلاش ها موانع بسیاری می بینیم.

کد خبر 5069045

منبع: مهر

کلیدواژه: شربل وهبه سوریه لبنان ایالات متحده امریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی فلسطین انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا عربستان سعودی ویروس کرونا مناقشه قره باغ لبنان امارات متحده عربی ایران برای بازگرداندن آوارگان سوری آوارگان سوری بازگشت آوارگان جامعه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، طی روزهای اخیر دانشجویان دانشگاه های بزرگ و معروف در آمریکا برای حمایت از مردم فلسطین اقدام به تحصن در محوطه دانشگاه ها و مقابل کاخ سفید کرده اند که در ادامه خواهید دید.

منبع: شبکه خبری العالم

کد خبر 847611 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر مهم اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • ببینید | قدردانی آوارگان فلسطینی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • گرمای طاقت فرسا در نوار غزه
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری