Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود فیرحی (نویسنده، پژوهشگر و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) که هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بخش آی‌سی‌یو بستری شده بود امروز (بیست و یکم آبان) درگذشت.

داود فیرحی (زاده ۱۳۴۳ در زنجان) پژوهشگر علوم سیاسی و اندیشه سیاسی اسلام است. وی دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران و تحصیلات حوزوی تا سطح عالی بوده و استاد گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیرحی استاد میهمان دانشگاه مفید در قم است.

قدرت، دانش و مشروعیت در اسلام؛ نظام سیاسی و دولت در اسلام؛ تاریخ تحول دولت در اسلام؛ روش‌شناسی و اندیشهٔ سیاسی در اسلام؛ دین و دولت در عصر مدرن؛ فقه و سیاست در ایران معاصر؛ فقه سیاسی و فقه مشروطه؛ «فقه و سیاست در ایران معاصر؛ تحول حکومت داری و فقه حکومت اسلامی»؛ «آستانه تجدّد؛ در شرح تنبیه الامة و تنزیه الملة» و «فقه و حکمرانی حزبی» عناوین برخی از کتاب‌های داوود فیرحی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار داوود فیرحی درگذشت ابتلا به کرونا داود فیرحی علوم سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد

ایسنا/هرمزگان دکتر خسرو خواجه استاد بیوشیمی هرمزگانی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و در مراسم ویژه ای با حضور وزیر علوم تجلیل شد.

به گزارش ایسنا؛ آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، معاونین وزارت علوم، روسای دانشگاه ها و جمعی از اساتید، 11 اردیبهشت ماه در سازمان پژوهشی های علمی و صنعتی وزارت علوم برگزار شد و ۶۵ عضو هیات علمی به عنوان استاد نمونه معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از خسرو خواجه استاد هرمزگانی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه تجلیل شد.

دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم در این مراسم با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهید مرتضی مطهری، بزرگترین سرمایه هر جامعه را فرهنگ آن جامعه دانست و گفت: اساتید نمونه سرمایه های نمادین کشور هستند که هرجا باشند آنجا قیمت می یابد. به همین دلیل با احداث دانشگاه زمین اطراف دانشگاه ارزش پیدا می کند.

زلفی گل با بیان اینکه اساتید نمونه به عنوان سرمایه های نمادین‌کشور باید قدر ببینند، افزود: بین اساتید نمونه کشوری خوشبختانه بانوان دانشمند نیز داریم که امیدواریم سال های آینده افزایش یابند. تمام اساتید نمونه در رشته های خود سرآمد هستند.

دکتر خسرو خواجه استاد بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس تهران است که اصالتا هرمزگانی بوده و دارای دهها مقاله برتر در زمینه های مهم علم بیوشیمی در کشورمان و جهان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند