Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با کاپیتان برخور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی ملی ایران «هما» دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با کاپیتان برخور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی ملی ایران «هما» دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علاوه بر انجام برخی توافقات برای همکاری بین دو طرف، مقرر شد شرکت هواپیمایی هما یک پرواز اختصاصی برای پرسپولیس جهت حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا فراهم کند.

در این نشست دوستانه همچنین یک پیراهن تیم با شماره ۱۲ به کاپیتان برخور از سوی باشگاه پرسپولیس هدیه شد.

بیشتر بخوانید: گل محمدی نامزد بهترین مربی غرب آسیا شد

انتهای پیام/

برچسب ها: جعفر سمیعی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس جعفر سمیعی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است