Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاترین سطح خدمات در فروش و خدمات پس از فروش و بهترین سطح کیفیت محصولات (حراجی 2000 و 5000 فروش و غیرحراجی) را در پخش پلاستیک و بلور عزیزی می توانید ببینید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پخش پلاستیک و بلور عزیزی بزرگترین مرکز پخش عمده پلاستیک و بلور آشپزخانه در ایران و بهترین مرکز پخش از نظر قیمت و تنوع محصولات پلاستیکی و بلوری حراجی و غیرحراجی در تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش عمده پلاسکو و بلورجات ایرانی  ؛ دکوریجات ؛ مصنوعات فلزی ؛ سرویس جهیزیه ؛ سرویس کودک ؛ سرویس آشپزخانه ؛ سرویس پذیرایی ؛ مصنوعات روحی و ملامین ؛ ظروف استیل و اجناس پارچه ای و ... از جمله کارهای این مجموعه است.

بالاترین سطح خدمات در فروش و خدمات پس از فروش و بهترین سطح کیفیت محصولات (حراجی 2000 و 5000 فروش و غیرحراجی) را در پخش پلاستیک و بلور عزیزی می توانید ببینید.

خرید ظروف پلاستیکی از بزرگترین مرکز پخش در تهران برای مشتریان فروشگاهی خیلی حائز اهمیت میباشد که بنابر نیاز مشتری اجناس با تنوع فوق العاده بالا قابل توزیع است. ارایه مشاوره رایگان در خصوص ایجاد فروشگاه پلاسکو یکی از ویژگی های خرید از پخش پلاستیک و بلور عزیزی میباشد و با بهره گیری از دانش و مهارت فروشندگی ظروف پلاستیکی میتوان قدم در این کسب و کار نهاد.

پخش پلاسکو و بلور عزیزی به عنوان کاملترین مرکز پخش ظروف حراجی پلاسکو و بلور آشپزخانه در تهران فعالیت میکند که این پخش از طریق سفارش حضوری و غیرحضوری آماده خدمات رسانی به تمامی مشتریان شهرستانی میباشد که به تمامی استانها و شهرستانهای ایران قابل ارسال است.

پخش پلاستیک و بلور عزیزی نماینده رسمی شرکت بلورجات کاوه | اصفهان | نوری تازه | شوگا | گمین و ... یکی از مراکز بزرگ در خصوص پخش عمده بلور در تهران میباشد و اگر بدنبال پخش عمده بلورجات باتنوع بالا و قیمت مناسب میگردید حتما پخش عزیزی را در نظر داشته باشید.

تفاوت پلاستیک لوکس یا پلاستیک حراجی در چیست؟

به طور کلی اجناس لوکس نسبت به اجناس حراجی از کیفیت بهتری برخوردارند که علارقم این موضوع نسبت به اجناس حراجی گرانتر هم هستند و اجناس حراجی از قیمت پایینتری برخوردار هستند . دلیل اینکه اجناس حراجی ارزانتر هستند دلیل بر این نیست که اجناس بی کیفیتی هستن بلکه میتوان وزن یک جنس را کمتر کرد  تا بتوان آن را به عنوان حراجی فروخت. هر دو مشتری خود را دارند و در کنار یکدیگر در فروشگاه قابل فروش هستند.

مناسب‌ترین قیمت محصولات حراجی و غیر حراجی

پخش پلاستیک و بلور عزیزی با بیش از 3 دهه در عرصه فروش پلاسکو و بلور در تهران فعالیت می کند.

خدمات پس از فروش یکی از مهمترین ویژگی های یک پخش پلاستیک میباشد که پخش پلاستیک و بلور عزیزی با توجه به سطح عمده در کار خود از مجرب ترین افراد در این کار استفاده کرده تا بتواند رضایت مشتری را به نحوه احسن جلب کند.

پخش پلاستیک و بلور عزیزی پرتنوع ترین مرکز پخش انواع ظروف پلاسکو آشپزخانه میباشد که توانسته تمامی اجناس مورد نیاز یک پلاسکو فروشی را تهیه و توزیع کند.

امید است شما هم یکی از مشتریان ما باشید و باعث افتخار ماست که با شما همکاری کنیم.

تلفن تماس جهت مشاوره:

09120415114   مهدی جدیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرکز پخش پخش عمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد

به گزارش قدس خراسان، مهدی یزدان اظهار کرد: پاکسازی منطقه چهلمیر همراه با پیاده روی با حضور دوستداران محیط زیست در راستای افزایش مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست و فرهنگ سازی برای حفاظت از انفال به مناسبت هفته زمین پاک و در راستای اجرای پویش «مسیر سبز _ ایران پاک» برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌هایی از جمله آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری در پاکسازی تندوره بیان کرد: علاوه بر این افزون بر ۲۰۰ نفر از گروه‌های خود جوش مردمی در این زمینه همکاری کردند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این اقدام ارزشمند در هفته زمین پاک با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین»، به منظور حفظ طبیعت و پاکسازی محیط زیست به عنوان یک فرهنگ عمومی صورت گرفت.

یزدان جو گفت: در این ویژه برنامه محیط زیستی بخش قابل توجهی از مسیر دره چهلمیر که زیستگاه گونه‌های ارزشمندی همچون پلنگ، قوچ و میش، کل، بز و گربه سانان و پرندگان ارزشمند است، پیمایش و پس از پیاده روی سبک، پاکسازی و حجم زیادی از پلاستیک‌ها و زباله‌های رها شده در طبیعت و رودخانه چهلمیر جمع آوری و پاکسازی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیامدهای استفاده از پلاستیک در مزارع
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است