Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

رابرت دنیرو گفته با وجود اینکه خوشحال شده جو بایدن در انتخابات هفته گذشته پیروز بیرون آمد، نگران است که یک فرد دیگر «که دوست دارد دیکتاتور باشد» شبیه به دونالد ترامپ از راه برسد و «با استفاده از همان روش‌های موسولینی و هیتلر» شروع به کسب محبوبیت کند.

این بازیگر ۷۷ ساله هالیوودی که یکی از سفت‌ و سخت‌ترین منتقدان ترامپ بوده در مصاحبه‌ای گفت: «در آینده افراد دیگری مانند ترامپ خواهند بود، شاید نه در طول عمر من.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او اضافه کرد: «اما کسی از راه می‌رسد که بسیار باهوش‌تر، حساس‌تر و بدطینت‌تر است و می‌تواند عموم مردم را گول بزند.»

این بازیگر برنده جایزه اسکار گفت ترامپ هم از تمام روش‌های بدترین دیکتاتورهای تاریخ استفاده کرد.

او گفت: «می‌گویند می‌خواهند برای مردم چه کار کنند. آلمان را دوباره بزرگ کنند، ایتالیا را دوباره بزرگ کنند، آمریکا را دوباره بزرگ کنند.»

دنیرو اضافه کرد: «این کار استفاده از بدترین تبعیض‌های مردم و بدترین ضعف‌های عموم است، آن هم به جای اینکه آن‌ها را رهبری کنند و به آن‌ها الگویی مثبت برای پیروی بدهند.»

ستاره «راننده تاکسی» و «رفقای خوب» در پاسخ به واکنشش نسبت به پیروزی بایدن خدا را شکر کرد و گفت بایدن هم مشکلات خودش را خواهد داشت اما حداقل کشور کمی آرام‌تر خواهد شد.

با این حال او گفت شوکه شد که بیش از ۷۰ میلیون آمریکایی به ترامپ رای دادند.

رابرت دنیرو گفت: «واقعا عصبانی و خشمگین و شوکه شده بودم که او واقعاً آنطور رفتار کرد و مردم قبولش کردند. حالا می‌بینم که خیلی‌ها در کشورمان چنین احساسی دارند. نسبت به بقیه‌ای که اینطور نیستند حس غم می‌کنم.»

او اضافه کرد: «آن‌ها ترامپ را قبول کرده‌اند و حاضر بودند بارها و بارها به او رای بدهند. نمی‌دانم چرا. از اول همین بود. چطور ممکن است این آدم چنین رفتاری داشته باشد؟»

دنیرو همچنین گفت ترامپ از نظر روانی صلاحیت رییس‌جمهور بودن را ندارد اما حتی اگر یک کار درست انجام می‌داد و پاندمی کووید -۱۹ را درست مدیریت می‌کرد پیروز انتخابات می‌شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ جایزه اسکار رابرت دنیرو رابرت دنیرو دونالد ترامپ جایزه اسکار بازیگر مشهور هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو

دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینروز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • عکس| بازیگر مشهور هلندی مسلمان شد
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم