Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سرهنگ مومنی داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۴:۱۲ صبح امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده مسیر اتوبان امام علی (ع) قبل از جانبازان اعلام می‌ شود.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد:پس از بررسی‌های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده، پس از آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل کند به زمین برخورد می‌کند و خود نیز مصدوم شده، که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان لقمان منتقل شد.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف صورتجلسه‌ای تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

مومنی از رانندگان موتورسیکلت خواست در روز‌های بارانی و لغزندگی معابر و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس راهور بیمارستان پلیس راهور جانبازان واژگونی موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در حوالی ساعت ۱۱:۰۰ روز ۱۱ اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم توجه به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است گفت: در این حادثه شدید متاسفانه عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلوو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عدم توجه به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات اعلام کرد و از خانواده‌ها خواستاز در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند به جد خودداری کنند.

کد خبر 6093204

دیگر خبرها

  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان