Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@04:16:31 GMT

اداره پست خرمشهر پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۹۴۰۹

اداره پست خرمشهر پلمب شد


رویداد۲۴ محمد حیدری چهارشنبه اظهار داشت: پست خرمشهر به عنوان یکی از پرترددترین اداره‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است اما این اداره در این اقدام ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: این اداره پس از چند بار تذکر و در پی بی توجهی به هشدارها و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی بهداشت و اماکن پلمب شد.

فرماندار خرمشهر گفت: تمامی ادارات بخصوص ادارات خدماتی که شهروندان حضور بیشتری در آنها دارند باید پروتکل‌های بهداشتی را بر اساس قانون رعایت کنند در غیر اینصورت مدیران مربوطه باید جوابگوی نادیده گرفتن مصوبات ستاد کرونا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حیدری بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی بخصوص فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط‌ اداری یک الزام قانونی است و رعایت نکردن آن برای افراد یا دستگاه‌های نقض‌کننده مستوجب برخی مجازات‌ها و محدودیت‌ها خواهد شد.

وی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و آمار افزایشی و نگران کننده مبتلایان به کرونا یک ضرورت است که از سوی همگان بخصوص ادارات شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه خرمشهر تنها راه کنترل و مقابله با بیماری کرونا را رعایت دستورالعمل های بهداشتی عنوان کرد و گفت: در برخی اداره ها و دستگاه های خدماتی در خرمشهر مانند دفاتر پیشخوان ، مراکز پلیس +۱۰ و بانک‌ها شاهد تراکم مراجعه کنندگان هستیم لذا از شهروندان انتظار داریم  با استفاده از ظرفیت‌های آنلاین این دستگاه‌ها خدمات خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند و از مراجعه حضوری پرهیز نمایند.

به گفته رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ظرفیت بیمارستان طالقانی این شهر به عنوان بیمارستان مرکزی بیماران کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان تکمیل شده و تعداد بیماران بستری در این بیمارستان بیشتر از بیماران ترخیصی است.

شهرستان خرمشهر زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اداره پست ، اخبار حوادث سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اداره پست اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر