Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی ما است، گفت: تربیت انسان‌های مومن و انقلابی باید از آموزش و پرورش آغاز شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین زادگان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: اوایل انقلاب تلاش کشور در راستای تربیت نیروهای متدین و انقلابی بود که در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به ویژه آموزش و پرورش نقش مهمی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت اصلی در آموزش و پرورش تربیت نسل آینده  بوده که باید به تمام نکات توجه کرد و واقعیت‌های انقلاب و نظام را صادقانه بیان کنیم و بحث روشنگری را جدی بگیریم تا جریانات مختلف نظام به اهداف خود دست نیابند.

حسین زادگان بیان کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی در عرصه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده و اجرای طرح امین و دیگر برنامه‌های فرهنگی را با جدیت دنبال کنیم تا دانش آمورانی انقلابی و مومن را تحویل جامعه دهیم که از ظرفیت خیران نیز می‌توانیم بهره گیریم.

استاندار مازندران گفت: تولید محتوا و جذابیت‌ها را جدی بگیریم تا اثربخشی افزایش یابد و با توجه به اهمیت تربیت نسل آینده اعلام آمادگی می‌کنیم تا علی رغم تحریم واوضاع کرونایی تمام امکانات را در اختیار آموزش و پرورش در اجرای طرح امین قرار دهیم.

ورود جوانان انقلابی در عرصه مقابله با احتکار کالا در گیلان/ بسیج برای برقراری آرامش در کنار مردم استنگاهی به 7 دهه حیات علمی و انقلابی آیت‌الله یزدی؛ از مبارزه با رژیم پهلوی تا ایفای مسئولیت در مهمترین نهادهای نظامامام جمعه رشت: ضرورت اتخاذ رویکرد جهادی برای حل مشکلات؛ جوانان انقلابی همت کنند

وی تصریح کرد: در زمینه اجرای این طرح به تناسب شهرستان، مدارس چه میزان بودجه  اختصاص یابد موارد و مشکلات را بررسی کنیم تا به درستی اجرا شود.

استاندار مازندران گفت: در زمینه مشکلات درمانگاه فرهنگیان و مراکز فرهنگی با تشکیل کارگروه مشکلات بررسی شود.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مازندران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ استاندار هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای طرح باکیفیت برای فاضلاب شهر بندرعباس هدفگذاری شده است، گفت: هدف ما اجرای یک طرح با کیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند.
مهدی دوستی افزود: این طرح یکی از نیاز‌های دیرینه مردم بندرعباس است که در ابتدای دولت سیزدهم ارزش قرارداد‌های آن حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تکمیل آن منعقد شده است.

بیشتر بخوانید؛ آغاز تعمیرات اساسی مرحله دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس
وی گفت: بخش زیادی از این قراداد‌ها پرداخت شده و با پیشرفت مناسبی همراه است.
وی افزود: اجرای سه مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اجرای سه فاز دوم هم آغاز شده است.
وی افزود: یکی از مشکلات اجرای این طرح موضوع ثبت سفارش و مشکلات ارزی است که قرار است در تهران آن را پیگیری کنیم.
استاندار هرمزگان گفت: چالش دیگر مربوط به گستردگی و پوشش کامل شهر بندرعباس است و این طرح با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان تکمیل می‌شود، اما همه شهر بندرعباس را پوشش نخواهد داد، هرچند که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.
مهدی دوستی افزود: در جلسه‌ای برای حل مشکل تامین ارز و گسترش و پوشش طرح به تمامی مناطق بندرعباس تصمیم خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند