Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از اعزام بالگرد جهت امدادرسانی و انتقال مادر باردار از روستای چاه نسر در 60 کیلومتری نیشابور خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور اظهار کرد:  اعزام بالگرد جهت امدادرسانی و انتقال مادر باردار از روستای چاه نسر در 60 کیلومتری نیشابور  انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی افشارنیک گفت: به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر درخواست امدادرسانی و انتقال مادر باردار از روستای چاه نسر، پایگاه اورژانس جاده ای عطائیه به محل مددجو اعزام شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور تصریح  کرد: پس از رسیدن آمبولانس بر بالین مددجو و انجام معاینات اولیه توسط تکنسین های اورژانس با توجه به وضعیت اورژانسی مادر باردار درخواست اعزام بالگرد داده شد پس از هماهنگی های لازم توسط مرکز ارتباطات اورژانس، بالگرد اعزام و مادر باردار توسط تیم پروازی اورژانس با مراقبت کامل به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امدادرسانی بالگرد اورژانس نیشابور مادر باردار نیشابور مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار آقا با علائم سکته قلبی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در شرایط بد اب و هوایی در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۳: ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6094466

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء