Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:22:15 GMT

سقوط تلخ شاگردان قطبی به لیگ یک چین (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۹۹۶۱

تیم شیجیاژوانگ اور برایت که شروع فوق العاده ای در سوپرلیگ چین داشت، با شکست مقابل ووهان زال به لیگ یک سقوط کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه شکست در بازی های پلی آف، تیم شیجیاژوانگ در بازی مرگ و زندگی به مصاف ووهان زال رفت. دیدار رفت این دو تیم با تساوی 0-0 به پایان رسیده بود و شاگردان افشین قطبی برای زنده نگه داشتن شانس بقا، به پیروزی نیاز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دقیقه 17 بازی جین اورارد کواسی به راحتی هرچه تمام تر دروازه شیجیاژوانگ را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی ووهان به پایان برسد. قطبی در همین نیمه دو تعویض را هم انجام داد تا نشان دهد به هیچ عنوان از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد. شیجیا در این نیمه مالک توپ و میدان بود اما نمی‌توانست موقعیت سازی کند.

در آغاز نیمه دوم کادرفنی شیجیاژوانگ سه تعویض دیگر هم انجام داد و ورود این پنج بازیکن سرانجام سبب شد تا این تیم موفق به گلزنی شود. در دقیقه 54 متئوس ستاره خط حمله این تیم گل تساوی را به ثمر رساند اما بلافاصله تغییرات پرتعداد در تیم ووهان زال، نشان داد که کادرفنی این تیم به هیچ عنوان قصد از دست دادن این بازی را ندارد.

 

 

 

چند دقیقه بعد تیم شیجیاژوانگ یک گل دیگر هم زد که از سوی کمک داور آفساید گرفته شد. سرانجام در دقیقه 86 پس اروارد کواسی در محوطه جریمه شیجیاژوانگ با یک شوت همراه شد که مدافعان برگشت دادند اما در ادامه توپ دوباره به اروارد رسید و در شرایطی که دروازه بان هم جلو آمده بود، او گل دوم خود و ووهان را به ثمر رساند تا بازی 2-1 شود. پس از گل مهاجم خارجی تیم ووهان زال لباسش را درآورد و همراه با طرفداران حاضر در ورزشگاه دالیان، به شکلی جالب خوشحالی کرد.

در نهایت تیم ووهان زال با کسب پیروزی 2-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، امید خود برای صعود را زنده نگه داشت اما شیجیاژوانگ با این شکست در رتبه شانزدهم قرار گرفت تا یک فصل پس از صعود این تیم به سوپرلیگ با هدایت افشین قطبی، آن ها دوباره به لیگ یک برگردند.

 

این در حالی است که شیجیاژوانگ حتی در مقاطعی به رتبه سوم لیگ برتر هم صعود کرد و فرصت امتحان کردن شانس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم داشت اما به شکلی عجیب در رتبه انتهایی جدول قرار گرفت.

افشین قطبی شیجیاژوانگ چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین قطبی شیجیاژوانگ چین ووهان زال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!