Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:59:14 GMT

همایش ملی «مازندران شناسی» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۰۲۳۲

همایش ملی «مازندران شناسی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود دیانی دبیر اجرایی همایش ملی مازندران شناسی ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی همایش ملی مازندران شناسی با بیان اینکه این همایش با مدل الگوسازی برای پیشرفت و توسعه برگزار می‌شود، گفت: در این همایش بخش ویژه ای برای سبک علمی و زندگی اشخاص تأثیرگذار درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد تأثیرگذار در حوزه بین الملل، منطقه‌ای، ملی و محلی مورد توجه قرار گرفتند و به مقالاتی که مدل سازی و برنامه ریزی برای پیشرفت استان پرداخته شود، توجه می‌شود.

عباس زارع مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه جای خالی همایش علمی با محوریت مازندران شناسی در استان خالی است، برگزاری همایش را در الگوسازی برای پیشرفت مهم ذکر کرد.

موسوی حاجی دبیر علمی همایش نیز با بیان اینکه این همایش به معرفی ابعاد فرهنگی و اجتماعی استان می‌پردازد، گفت: در فراخوان این همایش سه محور اصلی، تاریخ فرهنگ و هنر مازندران، آسیب شناسی مطالعات، مازندران شناسی و تدوین الگوی پیشرفت دارد.

کد خبر 5069143

منبع: مهر

کلیدواژه: مازندران ساری عباس زارع ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا محدودیت های کرونایی بارش باران شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه احتکار قزوین شهرستان کرج خرم آباد مازندران شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ خلیل‌علی محمدزاده، دبیر علمی این همایش، با دعوت از پژوهشگران برای همراهی در این حرکت علمی، از برگزاری میزگرد تخصصی  و تبیینی سلامت، حکمت و حکمرانی به عنوان پیش همایش با سخنرانی ۳ تن از صاحب نظران حوزه ادبیات، فقه و فلسفه در روز ۲۹ اردیبهشت ماه در محل همایش خبر داد.

دبیر علمی همایش اظهار داشت: غیر از مقالات وارده که پس از داوری، تحت پوشش مجلات ISC و برخی نیز در مجلات علمی پژوهشی وزارتین چاپ خواهد شد، ارائه بیش از ۳۰ عنوان سخنرانی توسط استادان داخلی و خارجی در دستور کار این همایش قرار دارد.

علی محمد زاده از استادان و دانشجویان دکتری تخصصی درخواست کرد که طی دو هفته آینده مقالات خود در محورهای یاد شده در پوستر همایش را در سایت همایش به آدرس(https://tms.iau.ir/research/fa/page/7441) ثبت نمایند.

وی همچنین با اشاره به نقش هدایتی و حمایت معاونت علوم انسانی و هنر و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از همایش، افزود: پیوند علوم انسانی و علوم پزشکی در تحقق طب حکمت بنیان و تعمیق حکمرانی مطلوب در نظام بهداشت و درمان کشورها امری ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران