Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، «بشار اسد»، رئیس‌جمهوری سوریه امروز -‌چهارشنب- در مراسم آغاز کنفرانس بین‌المللی بازگشت آوارگان تاکید کرد که در مقابل اقدام برخی از کشورها به میزبانی از آوارگان سوری بر اساس مبانی و ارزش‌های انسانی و اخلاقی برخی کشورهای دیگر این موضوع را به برگه‌ای سیاسی تبدیل کرده و از آن برای باج‌خواهی از دولت سوریه استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود که این کشورها به جای فراهم کردن شرایط برای بازگشت آوارگان به کشور خود  آن‌ها را برای بقا در این کشورها با توسل به زور و اغوا و فریب تحت فشار قرار دادند. 

اسد افزود: «البته این جای تعجب نیست چرا که این دولت‌ها با تمام توان تلاش کردند که تروریسم را در سوریه گسترش دهند و نتیجه آن کشته شدن صدها هزار نفر از فرزندان کشور و آوارگی میلیون ها نفر بود. خودداری آنان از شرکت در این کنفرانس که هدف آن بازگشت آورگان است، گواه این ادعاست.» 

اسد تاکید کرد که تحریم‌های اقتصادی و غیر‌قانونی آمریکا و متحدانش، مانعی در مسیر تلاش نهادهای سوری است که به دنبال احیا و بازسازی ویرانه‌های برجای مانده از حملات تروریسم هستند.

وی تاکید کرد که آوارگان سوری امروز بیش از هر زمان دیگری خواهان بازگشت به کشور هستند زیرا نمی‌خواهند برگه‌ای سیاسی در فهرست سرمایه‌گذاری‌های سیاسی‌ یا به دست رژیم‌های حامی تروریسم باشند. 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بشار اسد موضوع آوارگان رژیم های غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اظهار خرسندی از حضور قوی و مؤثر خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو، بیان کرد: افزایش مراودات با سایر کشورها و افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی در ادامه افزود: از روز گذشته با حضور در نمایشگاه با هیئت‌های مختلف از چین، پاکستان، ترکیه و…نشست‌هایی برگزار و گفتگو و مذاکراتی انجام شده است تا علاوه بر تقویت مراودات، شاهد افزایش ارتباطات صادراتی استان با سایر کشورها باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: در دیدار با نمایندگان و تولیدکنندگان خراسان شمالی که با حضور در نمایشگاه جایگاه استان را تثبیت کردند حمایت‌های دولت با هدف رفع موانع و تسهیل در روند تولید و افزایش صادرات را تشریح کردم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر خراسان شمالی به ۳۸ کشور دنیا صادرات دارد که این نمایشگاه ضمن نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری استان بستر ارتقای جایگاه استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بر جهش تولید و مشارکت مردم تاکید شده امیدواریم با جمع آوری سرمایه خرد مردم و مشارکت مردم در پروژه‌ها سالی پربار بر استان رقم بخورد.

حسین‌نژاد اظهار کرد: در نشست با هیئت‌های سایر کشورها نیز تاکید ما بر بسترسازی برای ارتباط و مراودات بیشتر خراسان شمالی با سایر کشورها بوده است تا شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان باشیم.

کد خبر 6091920

دیگر خبرها

  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد