Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود گذشت نزدیک به یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور، کمک های جهادی در گروه جهادی شهید محسن محمدی زنجان همچنان استمرار دارد و این گروه با توجه به سردی هوا، بخاری های خانواده های نیازمند را رایگان تعمیر می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با شیوع ویروس کرونا و مشکلات فراوانی که برای اقشار آسیب پذیر جامعه به وجود آمد، مقام معظم رهبری بر همدلی و مواسات با خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا تاکید فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین گروه های جهادی به فرمایشات رهبری لبیک گفته و در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه این کمک ها آغاز شد.

 

در استان زنجان نیز گروه های جهادی با حضور جوانان و بسیجیان برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا و اقشار نیازمند بسیج شده و با هدایت کمک های خیرین به سوی این گروه از افراد جامعه، دست یاری دراز کردند.

 

مسئول گروه جهادی شهید محسن محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: گروه جهادی شهید محسن محمدی از سال 93 همزمان با سالروز آزادی خرمشهر با نام جوانان حضرت علی اکبر آغاز به کار کرد ولی با شهادت، شهید محسن محمدی در سال 97 به نام این شهید به فعالیت خود ادامه داد.

داود سهرینی ادامه داد: در این گروه جهادی که هشت تن از آن ها، مدافعان حرم هستند، 35 نفر به طور مستقیم و 50 نفر به طور غیرمستقیم همکاری می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان و جهادگران گروه جهادی شهید محسن محمدی از 26 بهمن ماه سال گذشته به طور خودجوش اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، فروشگاه ها، درب منازل، دستگاه های خودپرداز و نیز جایگاه های سوخت این استان با استفاده ازپمپ های دستی وخودرویی کردند و این اقدامات در حال حاضر نیز ادامه دارد.

 

سهرینی به فعالیت سه تن از اعضای این گروه در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران به عنوان نیروهای جهادی اشاره کرد و گفت: اعضای این گروه به صورت داوطلبانه به تغسیل اموات کرونا می پردازند.

وی ادامه داد: همچنین پرداخت  کرایه منزل 34 خانواده مستاجر که با شیوع ویروس منحوس کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده بودند،از دیگر اقدمات صورت گرفته توسط این گروه جهادی است.

 

به گفته مسئول گروه جهادی شهید محسن محمدی، ذبح قربانی و توزیع گوشت در بین نیازمندان، توزیع مرغ با همکاری ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در بین نیازمندان شناسایی شده و توزیع بسته های غذایی در بین 1500 نفر از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

 

سهرینی با بیان اینکه اجرای طرح خیریه تحصیلی و خیریه درمانی از دیگر برنامه های این گروه جهادی است، خاطرنشان کرد: در طرح خیریه تحصیلی، اساتید و معلمانی شناسایی شده اند که به صورت رایگان به دانش آموزان نیازمند آموزش می دهند و در طرح خیریه درمانی نیز پزشکانی شناسایی شده اند که خانواده های نیازمند معرفی شده از سوی این گروه جهادی را به صورت رایگان ویزیت می کنند.

 

به گفته وی، گروه جهادی شهید محسن محمدی در تلاش است تا خیرینی را برای تهیه هزینه داوری این بیماران شناسایی کنند.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه مقابله با کرونا خانواده های نیازمند گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم

 شهید حجت الاسلام مهدی شاه ‏آبادی، روحانی مبارز و نماینده مردم تهران در دوره دوم مجلس شورای اسلامی سرانجام در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۶۳ هنگام بازدیداز جبهه‏‌های جنگ تحمیلی در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ متجاوزان بعثی به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر