Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل پیروزه و حسین هادی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ترتیب موفق به کسب مقام اول و سوم رشته آمادگی جسمانی در همایش ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر عزیزاله ایروان جم رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن اعلام این خبر افزود: دور نخست همایش ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی در سه رشته ورزشی طناب زنی، روپایی و آمادگی جسمانی برگزار شد و شرکت کنندگان از روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تا روز پنجشنبه اول آبان ماه فیلم مسابقات ورزشی خود را بر اساس آیین نامه و قوانین مسابقات ارسال نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ایروان جم ادامه داد: با توجه به نتایجی که تاکنون در رشته‌ آمادگی جسمانی اعلام شده است اسماعیل پیروزه دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه با زمان ۶۱/۱۰ ثانیه موفق به کسب مقام اول در رشته آمادگی جسمانی شده و همچنین حسین هادی دیگر دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه و شرکت کننده در این مسابقات با زمان ۶۶/۲۸ ثانیه موفق به کسب مقام سوم در این رشته شده است.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه دور دوم همایش ورزش های همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی در رشته‌های ورزشی لیوان چینی، هدف زنی والیبال و فریزبی برگزار خواهد شد افزود: ورزشکاران می‌بایست فیلم‌های ارسالی مسابقات ورزشی خود را از روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه تا روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه ارسال کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ۵ ورزشکار در رشته‌های طناب‌زنی دختران و آمادگی جسمانی پسران با ارسال فیلم‌های ورزشی خود در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی در پایان ضمن تبریک به این مقام آوران دانشگاه، موفقیت و سربلندی همه دانشجویان را از خداوند متعال خواستار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمادگی جسمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشگاه های علوم پزشکی آمادگی جسمانی کسب مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج