Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته وین رونی، کارلوس کی‌روش مغز متفکر منچستریونایتد در دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ مقابل بارسلونا بوده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وین رونی، ستاره پیشین منچستریونایتد و فعلی دربی‌کانتی که سال‌های آخر دوران فوتبالش را سپری می‌کند، درباره دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ را بازگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رونی درباره روش بازی منچستریونایتد در دیدار مقابل بارسلونا می‌گوید: «مغز متفکر ما در نیمه‌نهایی ۲۰۰۸ کارلوس کیروش بود. در آن دیدار تنها راه شکست دادن بارسا فقط کی‌روش بود! هر زمانی که فرگی بر اساس غرایزش پیش میرفت و ما را به حمله وادار می‌کرد، کارلوس او رو به تجدید نظر وا می‌داشت. رابطه فرگی و کارلوس فوق‌العاده بود. در بازی مقابل بارسلونا، کارلوس کسی بود که تاکتیک‌ها را برای ما شرح می‌داد، کارلوس همان شخص محتاطی بود که بهش نیاز داشتیم. جدایی کی‌روش در فصل بعد به ما لطمه زد.»

منچستریونایتد آن فصل با شکست چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی برای آخرین مرتبه قهرمان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وین رونی کارلوس کی روش تیم فوتبال منچستر یونایتد کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • ثبت تصویری جالب از تجمع امروز مقابل سردر دانشگاه تهران
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد