Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:23:54 GMT

کتابفروشی‌های انگلستان نباید تعطیل باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۱۶۶۰

کتابفروشی‌های انگلستان نباید تعطیل باشند

از آن‌جایی که دکه‌های روزنامه‌فروشی و سوپرمارکت‌ها همچنان اجازه فروش کتاب را در طول مرحله دوم قرنطینه انگلستان دارند انجمن کتابفروشان این کشور از دولت می‌خواهد دستور بازگشایی کتابفروشی‌ها را صادر کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، انجمن کتابفروشان انگلستان از دولت می‌خواهد تا کتابفروشی‌ها را در طول مرحله دوم قرنطینه در گروه کسب و کارهای ضروری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مریل هالس» رئیس انجمن کتابفروشان انگلستان در نامه‌ای به دولت، کتابفروشی‌ها را «فانوس تمدن و برای بسیاری از مردم نور امید» توصیف کرد.

«هالس» در این نامه نوشت: «تعطیل کردن کتابفروشی‌ها درحالی که به سوپرمارکت‌ها همچنان اجازه فروش کتاب داده می‌شود هم از لحاظ اقتصادی جنبه تخریبی دارد و هم از نظر اخلاقی درست نیست... اعضای ما از گشایش فروشگاه‌های‌شان محروم هستند، با این حال شاهد این هستیم که کتاب‌ها در فروشگاه‌های غذا به فروش می‌رسند؛ این درحالی است که کتابفروشی‌ها بهترین مکان ممکن برای فروش کتاب در این زمان بحرانی سال هستند.»

کتابفروشی‌ها در سراسر بریتانیا به جز انگلستان همچنان باز هستند. مرحله دوم قرنطینه در انگلستان تا دوم دسامبر ادامه خواهد داشت.

برخی از بزرگترین نویسندگان بریتانیا از درخواست انجمن کتابفروشی انگلستان حمایت کردند که از جمله آن‌ها به «فیلیپ پولمن» و «الی اسمیت» می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كتابفروشي کتاب انگلستان قرنطینه کرونا در جهان کتابفروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

سینما‌های سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینما‌های سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب