Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در حوزه های آموزشی، توانمندسازی، کارآفرینی و رسانه ای همکاری های مشترک خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، نشست برنامه ریزی برای همکاری های مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش توسعه و اجرای تعاملات بین دو مجموعه در حوزه های آموزشی، توانمندسازی، کارآفرینی و رسانه ای از اهم توافقات طرفین است.

 

تدوین مدل «زیست بوم کارآفرینی بچه‌های مسجد» و برگزاری دوره آموزشی رسانه گر اقتصادی کانون از دیگر برنامه های مشترک اتاق بازرگانی اصفهان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان است.

 

این نشست با حضور آقایان محمد تابش، حسین اشرفیان و خانم کبری راعی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و آقایان بشیر و ادریس از واحد توسعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

 

گفتنی است بالغ بر 1900 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان فعالیت می کنند. همچنین اصفهان به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم از دیر باز محور استراتژیک برای حمل و نقل و مبادلات کالا به شمار می‌رفته و امروز نیز میراث دار تجارب صنعت و تجارت گذشتگان است و کالاهای بسیاری از این استان به اروپا صادر می‌شود.

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما طرح ملی فهما فهما اتاق بازرگانی اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اتاق بازرگانی اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی