Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی سه گروه شغلی از ساعت ۱۸ هر روز به مدت یک ماه با حضور اکیپ بازرسی برخی از اصناف شهر ساوه، نسبت به تعطیلی واحد‌های خود اقدام کردند.

بازرس اتاق اصناف ساوه گفت: این مصوبه از روز‌های قبل در بین صاحبان مشاغل تعیین شده اطلاع رسانی شده است و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد کاهش آمار کرونا در ساوه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مشاهدات میدانی اجرای این طرح، صرفا به تعطیل کردن مغازه‌های هسته‌ی مرکزی شهر ساوه توجه شده و فعالیت مغازه‌ها در سایر نقاط ادامه دارد.

به گفته سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از ۲۰ آبان به مدت یک ماه به جز واحد‌های صنفی مجاز، تمامی کسب و کار‌های غیرضروری و صاحبان مشاغل گروه‌های اعلام شده (گروه ۲ و ۳ و ۴) شهر ساوه باید از ساعت ۱۸ کلیه واحد‌های خود را تعطیل کنند.


گروه ۳ و ۴ صنوف شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها است.

فهرست کسب و کار‌ها و گروه شغلی ۲ کمی گسترده‌تر است و شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل می‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان ساوه کرونا ویروس کرونا در استان مرکزی مراکز فروش شهر ساوه فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار

در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه