Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@06:05:58 GMT

تمامی تست های مربوط به کرونا بیمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۲۰۶۰

تمامی تست های مربوط به کرونا بیمه شدند

ایران اکونومیست- سلیمانی گفت:افرادی که تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دارند،در صورتی که مشکوک به ویروس کرونا و به تست نیاز داشته باشند،می‌توانند از بیمه استفاده کنند.

غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکز در خصوص تشکیل بازار متشکل بیمه‌ای اظهار کرد:برای آنکه نرخ‌های بیمه‌ای در سطح صنعت بیمه از یک مبنای منطقی برای محاسبات بیمه‌ای برخوردار باشد و رقابت قیمتی و نرخ شکنی وجود نداشته باشد، براساس تجربه در کشور‌های دیگر جهان تصمیم به تشکیل بازار متشکل بیمه‌ای گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گسترش بازار متشکل بیمه‌ای نیازمند نهادسازی است. هدف این بازار منطقی سازی نرخ‌های بیمه‌ای است. با منطقی سازی نرخ‌های بیمه‌ای به روش درست، می‌توانیم جنگ‌های بیمه‌ای را از بین ببریم.
این مقام مسئول بیان کرد: بازار متشکل بیمه‌ای از طرفی می‌تواند به نفع بیمه گذار باشد. سعی داریم این بازار را با همکاری سندیکای بیمه، موسسات تحقیقاتی و مطالعاتی و انجمن‌های حرفه‌ای برای کمک به منطقی سازی نرخ حق بیمه ایجاد کنیم.
سلیمانی گفت: آن دسته از افرادی که تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دارند، در صورتی که مشکوک به ویروس  کرونا و به تست نیاز داشته باشند, می توانند از بیمه خود برای تست استفاده کنند.
رئیس بیمه کل بیمه مرکزی تصریح کرد:همچنین اگر فردی به ویروس کرونا مبتلا شد، درصورت داشتن بیمه تکمیلی همه هزینه های درمان او از طرف شرکت های بیمه گذار پرداخت می شود.   باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت