Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نشست هم اندیشی شهردار منطقه8 با شورایاران محله‌ تسلیحات با حضور معاونان و مدیران منطقه برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه8 ،مهناز استقامتی گفت: نشست و برگزاری جلسات با شورایاران محله ها اگرچه برای رسیدگی و حل مشکلات شهروندان است اما با مشارکت و همدلی شورایاران به جلسات پیشنهاد، نوآوری و اتاق فکر در این منطقه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه افزود: نگاهی که امروز در مدیریت شهری وجود دارد مشارکت و همکاری شهروندان در امور شهر است چرا که تحقق این امر سبب می شود بخش قابل توجهی از مشکلات در گوشه و کنار محله هایمان رفع و رجوع شود.همچنین باید کمک کنیم پروژه های توسعه محور و فرامنطقه ای چون خیالستان که یک پروژه ملی و قابل توجه برای ساکنان این محله است زودتر به سرانجام برسد تا رفاه و آسایش شهروندان را ایجاد کند و در این راه اعضای شورایاری مانند بازوان توانمند مدیران شهری در کنار ما هستند.
او در ادامه به اقداماتی که در محله تسلیحات انجام شده بود نیز اشاره کرد و افزود: آسفالت، لکه‌گیری و ترمیم کوچه‌ها و خیابان‌ها و پیاده‌راه سازی وده ها پروژه توسعه محور در این محله انجام شده است اما از همه مهمتر پروژه «خیالستان زندگی» است که بدون شک سبب افزایش سرانه فضای سبز و بهبود کیفیت زندگی شهروندان منطقه خواهد شد.
استقامتی افزود: طرح خیالستان زندگی در حدفاصل پل ستاری تا پل حیدری بنا خواهد شد و در ارتباط با محله‌های سبلان، محله لشگر ،تسلیحات و وحیدیه است. این طرح ، پروژه ای فرامنطقه ای قرار است به صورت پل، با مساحت 25 هزار متر مربع اجرا شده و کمتر از یک سال دیگر به بهره برداری برسد.
او با تاکید بر اینکه خیالستان زندگی، تابحال در هیچ کجای کشور نمونه ای نداشته، گفت: این پروژه خلاقانه، با معماری بی نظیر و المان های جذاب، برای اولین بار در ایران و در این محله ها اجرا خواهد شد .
باقر ربیعی دبیر شورایاری محله تسلیحات ضمن تشکر از زحمات مدیریت شهری منطقه 8، گفت: ما در منطقه خود شاهد توسعه بوده ایم، البته مشکلاتی نیز وجود دارد که با همت مدیریت شهری این منطقه به زودی رفع و رجوع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خیالستان زندگی محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند