Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیاتی‌نیا کارشناس فوتبال ایران انتقادات از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را غیرمنصفانه دانست. - اخبار ورزشی -

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد لیست اخیر تیم ملی و انتقاداتی که بابت آن متوجه سرمربی تیم ملی می‌شود، اظهار داشت: به عقیده من در هر شرایطی باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی لیستی از سوی سرمربی تیم ملی اعلام می‌شود ممکن است اهدافی در آن وجود داشته باشد که ما از آن بی‌خبر باشیم. ممکن است برنامه اعضای کادر فنی تیم ملی این باشد که از حالا به فکر جانشین بازیکنی باشند که می‌دانند نهایتاً دو سال دیگر برای تیم ملی موثر خواهند بود.

وی افزود: برنامه دیگر مربیان تیم ملی می‌تواند این باشد که بخواهند به بازیکنان داخلی اهمیت بیشتری بدهند. البته نفرات لژیونر ما بسیار قابل احترام بوده و از بهترین‌های تیم ملی هستند. طبیعی است که لژیونرها جایگاه ثابتی در تیم ملی داشته باشند، اما یک کار خوب که من در چند وقت اخیر از اسکوچیچ دیده‌ام، اهمیت دادن به لیگ برتر خودمان و نفرات داخلی است. خوشبختانه اسکوچیچ به خوبی لیگ‌مان را می‌شناسد و اشراف کامل بر بازیکنان شاغل در آن دارد. از این رو او تا الان خیلی خوب به نفرات داخلی بها داده که به نظر من تصمیم خیلی خوبی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

کارشناس فوتبال کشورمان در واکنش به انتقاد استقلالی‌ها از اسکوچیچ مبنی بر اینکه چرا وریا غفوری به اردوی تیم ملی دعوت نشده است، گفت: اصلاً بحث وریا یا بازیکن خاص دیگری نیست. حق مسلم سرمربی تیم ملی است که بر اساس تاکتیک، سلیقه و تفکراتش بازیکنان خود را انتخاب کند و نمی‌شود صرفاً چون فلان بازیکن برای فلان بازی دوستانه دعوت نشده است، از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.

وی ادامه داد: در اکثر تیم‌های ملی دنیا می‌بینیم که مربیان در مقاطع مختلف بازیکنان لیست خود را تغییر می‌دهند تا نفرات بیشتری را ارزیابی و به گزینه‌های نهایی برای بازی‌های مهم برسند. بارها پیش آمده تیم ملی برزیل در بازی‌های دوستانه و رسمی‌اش نفرات مختلفی را در لیست خود داشته است. نظر کلی من این است که در هر شرایطی به تفکرات و لیست سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

اسکوچیچ: ایران و ژاپن بهترین تیم‌های آسیا هستند/ ایران میهمان‌نوازترین کشور دنیا است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است