Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز پیکر مربی و پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران در قطعه نام آوران باغ رضوان اصفهان آرام گرفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمود یاوری در سال 1318 در اصفهان دیده به جهان گشود. وی در قامت فوتبالیست در تیم‌های شاهین اصفهان و پاس تهران به میدان رفت و پس از خداحافظی از فوتبال، در تیم‌های باشگاهی زیادی از جمله سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، برق و فجر شیراز، ابومسلم، راه‌آهن، شاهین، صبا، استیل‌آذین و مس کرمان و همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان سرمربی فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از نکات جالب در مورد محمود یاوری این است  که در مدت فعالیت فوتبالی در همه پست‌ها به جز دروازه‌بانی تجربه بازی دارد، گل‌های زیادی برای شاهین و  ۱۳ بازی ملی که شامل ۱۰ بازی دوستانه و ۳ بازی رسمی می‌شود را هم در کارنامه داشت.   وی سرانجام صبح روز سه‌شنبه 20 آبان‌ماه 1399 و در سن 81 سالگی به دلیل عوارض ناشی از بیماری در یکی از بیمارستان‌های اصفهان درگذشت.   مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد محمود یاوری صبح امروز در ورزشگاه تختی اصفهان با حضور پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان، داوران، هواداران سپاهان و ذوب‌آهن و اهالی فوتبال در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد.   محمدرضا ساکت، رسول کربکندی، حسین چرخابی، رحمان رضایی، قاسم حدادی فر، محمد طباطبایی، عبدالله ویسی و بسیاری از دیگر چهره‌های ورزشی حضور در این مراسم حضور داشتند   همچنین بسیاری از چهره و شخصیت های ورزشی درگذشت این مربی بزرگ فوتبال را تسلیت گفتند.   پیکراین بزرگ مرد فوتبال ایران در قطعه نام آوران باغ رضوان آرام گرفت با اعلام خانواده زنده‌یاد یاوری، مراسم سوم و هفتم آن مرحوم همزمان و از ساعت 10 تا 12 روز جمعه 23 آبان ماه به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطعه نام‌آوران باغ رضوان اصفهان برگزار می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت که مدت‌ها به عنوان یکی از جوان‌ترین ستاره‌های فوتبال هلند شناخته می‌شد، تلاش می‌کرد در آژاکس خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

کاپیتان تیمی که در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اکنون در بایرن مونیخ حضور دارد و 24 ساله است.

دی‌لیخت که پس از جدایی از هلند به یوونتوس رفت، پشیمان است که آژاکس را زود ترک کرده و می‌داند که روزی به آنجا بازخواهد گشت!

دی‌لیخت در آستانه بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، آرزوی کرده که دوباره به آژاکس بازگردد و برای این تیم بازی کند.

او به سایت رسمی آژاکس گفت:"من سه سال در تیم اصلی بازی کردم که نسبتاً دوره کمی بود. همیشه فکر می‌کردم کمی بیشتر در آژاکس بازی می‌کنم اما شرایط برای مدتی متفاوت به نظر می‌رسید.

اگر فرصتی برای بازگشت به آژاکس داشته باشم، واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. البته شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌‌افتد."

دی‌لیخت در آستانه بازی مقابل رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت از ناحیه زانو مصدوم شد و توماس توخل در نشست خبری امروزش تایید کرد که وضعیت این بازیکن برای بازی فردا هنوز مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس