Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:46:17 GMT

۴۰۰۰ لیتر الکل احتکار شده در گلستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۲۴۹۱

۴۰۰۰ لیتر الکل احتکار شده در گلستان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا طی اطلاعیه ای از کشف الکل و مواد ضدعفونی کننده احتکاری در استان خبرداد.

در این اطلاعیه آنده است: سازمان اطلاعات سپاه نینوا استان گلستان چهار هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده را کشف و ضبط کرد.

روز گذشته پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا طی رصد و اشراف اطلاعاتی، موفق به کشف و ضبط مقدار چهار هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مواد به صورت غیرمجاز انبار شده و خارج از شبکه توزیع دانشگاه علوم پزشکی استان در حال فروش به دلالان بود که شناسایی شد.

این اقدام سازمان اطلاعات سپاه نینوا در شهرستان گرگان با هماهنگی دادستان مرکز استان انجام شد و مواد احتکار شده بعد از ضبط تحویل دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد.

سازمان اطلاعات سپاه در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ذره ای درنگ نکرده و قطعاً با اشخاصی که در این شرایط اقتصادی دست به احتکار می زنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5069316

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سپاه نینوا گلستان الکل مواد ضدعفونی کننده ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا بارش باران محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه احتکار شهرستان کرج استانداری سمنان قزوین سازمان اطلاعات سپاه سپاه نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه