Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از ترخیص موتورسیکلت‌های رسوب شده از پارکینگ گفت: یکی از معضلات اصلی ما، توقیف بیش از ۸۳۰ هزار موتورسیکلت بود که از سال ۹۰ در پارکینگ‌های سراسر کشور هستند.

وی ادامه داد: این موتور‌سیکلت‌ها در پارکینگ‌های یک هزار و ۳۴۷ شهر به دلایل مختلفی متوقف بودند که عمده‌ تخلفات آن‌ها تخلفات راهور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: موانعی در این راه وجود داشت که براساس تمهیداتی که اتخاذ شد، سرانجام تصمیم به ترخیص فوق العاده این موتورسیکلت‌ها گرفته شد.   وی افزود: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از ۹۹/۰۸/۱۸ در سراسر کشور ابلاغ شد و بر اساس آن این تصمیم گرفته شد.

سردار هادیانفر بیان کرد: هزینه‌ نگهداری موتورسیکلت در پارکینگ سالی یک میلیون تومان است که با این طرح به ازای هر سال نگهداری چیزی حدود ۲۲۰ هزار تومان باید پرداخت شود. ما از رانندگان و مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌خواهیم که از این فرصتی که ایجاد شده، نهایت استفاده را بکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: فرصت ترخیص این موتورسیکلت‌ها تا ۱۷ دی ماه است که می‌خواهیم مالکان هرچه سریعتر اقدام به این کار کنند و در آینده نزدیک نیز چنین طرحی را برای ترخیص خودروهای توقیفی اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته حدود ۵ هزار موتورسیکلت‌ توقیفی ترخیص شدند و ما پیش بینی می‌کنیم در چند روز آینده موتورسیکلت‌های بیشتری ترخیص شوند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: درخواست ما از موتورسیکلت سواران این است که در ازای این مساعدت و کمکی که اجرا شده، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا دوباره موتورهایشان به پارکینگ‌ها بر نگردند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: موتورسیکلت ها پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود