Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جلسه تودیع و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان که با حضور جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور انجام شد با اشاره به همیاری و مشارکت مردم اصفهان در کارهای خیر اظهار داشت: مردم استان اصفهان همواره در شرایط بحرانی و سخت در کنار هم‌وطنان خود بوده‌اند و در شرایط سخت اقتصادی کنونی نیز در قالب کمک‌های مؤمنانه تلاش کرده‌اند تا گره‌ای از کار همنوعان خود باز کنند، بدون شک آنان در مشارکت برای بازسازی عتبات عالیات سهیم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اصفهان با اشاره به ضرورت مصرف صحیح کمک‌های مردمی افزود: تلاش کنید با برنامه‌ریزی صحیح، نذورات مردم را در ساخت و اجرای پروژه‌های عتبات عالیات به صورت صحیح مصرف کنید، همه انتظار دارند این نذورات خوب و به‌جا خرج شود؛ تلاش کنید کارهای تزئینی انجام نشود و برای مثال به‌ جای استفاده از فرش دستی از فرش ماشینی استفاده شود تا هزینه کمتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) گفت: امکاناتی فراهم شود تا زائران با آرامش و آسودگی بیشتری زیارت کنند؛ بدون شک تلاش شما برای رفاه زائران امام حسین(ع) کار بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه اماکنی که ساخته می‌شود باید به نام ایران و مردم آن باشد، عنوان کرد: تلاش شود با امضای تفاهم‌نامه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، مسیر نجف تا کربلا برای پیاده‌روی مراسم اربعین مناسب‌سازی شود و امکانات لازم برای زائران در این مسیر در نظر گرفته شود، همچنین کاشت درخت، توسعه مسیر و احداث سرویس‌های بهداشتی از جمله مواردی است که برای این مسیر باید در نظر گرفته شود. 

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در این مراسم با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشورهای ایران و عراق اظهار داشت: کارگاه‌های ما در عتبات عالیات در حال حاضر با ۲۰ درصد ظرفیت خود فعال است و این کاهش فعالیت‌ها، بهره‌برداری از پروژه‌ها را به تعویق می‌اندازد.

مجید نامجو افزود: نذوراتی که تاکنون جمع‌آوری شده است پاسخگوی نیاز پروژه‌ها نیست که امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم منابع مالی برای تداوم اجرای پروژ‌ه‌های عتبات عالیات را فراهم آوریم؛ در نظر داریم با فرض اینکه هر ایرانی 5 هزار تومان در سال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کند، توسعه اعتاب مقدسه را ادامه دهیم.

 وی با بیان اینکه کمک‌های دولتی به این ستاد در حال رسیدن به صفر است، عنوان کرد: بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها ساده‌سازی شده است تا بتوان به خوبی از منابع موجود برای تکمیل پروژه‌ها استفاده کرد.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: ۳۰ میلیارد تومان در قالب طرح کمک مؤمنانه توسط موکب‌ها جمع‌آوری شده است، البته این آماری رسمی است که به نظر می‌رسد کمک‌های مردمی در قالب موکب‌ها بیش از این مبلغ باشد.

در این مراسم، جعفر عسگری به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان معرفی و از تلاش‌های مصطفی نوریان تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مشارکت عتبات عالیات نماینده ولی فقیه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه